این خبر در حالی از سوی حجت کریمی اعلام شده که او برای فصل آینده تصمیم گیرنده نیست و شاید بعداز تغییرات در هیات مدیره باشگاه آبی، دیگر مسؤولیتی در این سمت نداشته باشد
کد خبر: ۱۱۰۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ 11 May 2023

کریمی، سرپرست موقت مدیرعاملی باشگاه استقلال اعلام کرد ریکاردو ساپینتو تنها گزینه سرمربی‌گری استقلال در فصل آینده است و به زودی مذاکرات نهایی جهت تمدید قرارداد این مربی، انجام خواهد گرفت.

به گزارش تابناک ورزشی؛ این خبر در حالی از سوی حجت کریمی اعلام شده که او برای فصل آینده تصمیم گیرنده نیست و شاید بعداز تغییرات در هیات مدیره باشگاه آبی، دیگر مسؤولیتی در این سمت نداشته باشد.

بعید است نهادهای نظارتی و مدیران ارشد وزارت ورزش به سرپرست موقت اداره باشگاهط اجازه ایجاد تعهد جدید و امضای اسناد مالی در این سطح را داده باشند.

وعده عجیب سرپرست موقت استقلال به ساپینتو

کریمی در خصوص تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو، به رسانه باشگاه گفت: ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، نتایج موفقیت آمیز و مطلوبی در فصل جاری کسب کرده و از عملکرد او رضایت داریم. طبق نظر هیئت مدیره هم برای فصل آینده گزینه‌ای به جز ایشان نداریم و به زودی مراحل تمدید قرارداد با ایشان نهایی خواهد شد.

وی افزود: این خواسته هواداران عزیز و محترم استقلال نیز هست که آقای ساپینتو فصل آینده هم هدایت تیم را برعهده داشته باشند. مذاکرات اولیه هفته گذشته با ایشان در هتل آزادی انجام شده و ان‌شاءالله به زودی این موضوع نهایی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار