کد خبر: ۱۱۰۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲ 05 May 2023

تیم دریای بابل با کسب تساوی برابر تیم پارس جنوبی جم در جدال نمایندگان فوتبال شمال و جنوب کشور در لیگ دسته یک باشگاه های کشور از خطر سقوط به دسته پایین‌تر نجات یافت.

تیم دریای بابل در هفته سی و یکم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصر پنجشنبه در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل برابر میهمانش پارس جنوبی جم به تساوی بدون گل دست یافت تا شاگردان یونس گرائیلی در تیم دریای کاسپین بابل به لطف یک امتیاز این بازی خانگی در لیگ دسته یک ماندنی شدند.

دیدار دو تیم در شرایطی برگزار شد که به علت شدت بارش شدید باران، چمن ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل وزمین مسابقه لغزنده و مانع کارهای ترکیبی و تاکتیکی برای بازیکنان دو تیم شده بود.

شرایط بد و باتلاقی شدن این ورزشگاه حتی گلایه سرمربیان دو تیم از بی اعتنایی سازمان لیگ به درخواست دو تیم در تعویق زمان مسابقه و جابه جایی ورزشگاه مناسب در شهر دیگری به شدت گلایه کردند.

یونس گرائیلی سرمربی تیم دریای کاسپین بابل پس از تساوی تیمش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به شرایط بد زمین ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل، درخواست بازی در ورزشگاه سیمرغ را به سازمان لیگ دادیم که متاسفانه مخالفت کردند.

وی افزود: حتی در حضور رئیس هیات فوتبال مازندران این درخواست را که وضعیت باتلاقی شدن زمین  مسابقه را نیز ازنزدیک دیده بودند، ارائه کردیم که مورد موافقت سازمان لیگ فوتبال قرار نگرفت.

سازمان لیگ به هرقیمتی به فکر برگزاری مسابقه است

سرمربی تیم پارس جنوبی جم هم پس از این مسابقه به شدت از کیفیت بد زمین ورزشگاه بابل انتقاد کرد و گفت: ما حتی حاضر بودیم با وجود سفر از جنوب کشور به شمال، یک روز بیشتر در این شهر بمانیم تا شرایط هوا آفتابی و در زمین مناسب بازی کنیم.

امیدرضا روانخواه افزود: متاسفانه مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال به هرقیمتی می‌خواهند فقط مطابق تقویم و بدون شرایط های خاص تیم ها برنامه بازی ها انجام شود.

وی درعین حال از عملکرد بازیکنان تیمش که در یک بازی سخت و بیش از ۱۲۰ دقیقه برابر تیم استقلال در جام حذفی نمایش قابل قبولی داشتند و با وجود خستگی از جنوب به شمال آمدند و در زمین باتلاقی و بی کیفیت نهایت تلاش خود را داشتند، قدردانی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار