همه چیز برای حضور رئیس‌جمهور دولت تدبیر و امید به مازندران آماده شده و در این میان، تعطیلی مدارس و نصب بنر خوشامدگویی در سطح شهر توسط دولتی‌ها نیز در جای خود قابل تامل است.
کد خبر: ۱۱۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰ 12 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان ساری، جلسات مختلفی برای استقبال باشکوه از رئیس دولت تدبیر و امید به استان مازندران در سطح شهرستان و استان حتی در بخشداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد.
از برخی فرمانداری‌ها، دهیاری‌ها و بخشداری‌ها خبر رسید که آنها ملزم به بسیج نیروهای مردمی و نیروهای خود برای حضور در ورزشگاه شهید متقی ساری محل سخنرانی رئیس جمهور شدند.
حتی به آنها دستور داده شد که به اندازه توان! و بدون اسراف! بنرهای خیر مقدم تهیه و نصب کنند یا به همراه خود به ورزشگاه شهید متقی بیاورند.
هرچند نباید از نصب بنرهایی که گروه‌های مختلف مردمی در سطح شهرها و روستاها نصب کردند غافل شد، اما جالب است که برخی از پرسنل فرمانداری‌ها و حتی معاونان فرماندار نیز شبانه دست به کار شدند و بنرهای خیرمقدم به رئیس جمهور را در سطح شهر نصب یا کنترل و بازدید کردند.
برای جلوگیری از ترافیک نیز هماهنگی‌هایی با ادارات مختلف در شهرستان‌ها انجام گرفت تا خودروهای عمومی را در اختیار مردم یا دولتی‌ها قرار بدهند تا در مراسم استقبال از رئیس جمهور شرکت کنند.
برخی‌ نیز از سفر رئیس جمهور نهایت استفاده را می‌برند به عنوان نمونه یک بنر در ورودی پل تجن ساری با عکس رئیس جمهور و یکی از نمایندگان مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خودنمایی می‌کند.
با وجود اینکه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران روز گذشته در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از تعطیل نبودن مدارس این استان به‌ویژه شهرستان ساری در صبح امروز خبر داده بود اما باخبر شدیم که علاوه بر تعطیلی مدارس اطراف استادیوم شهید متقی، برخی دیگر از مدارس نیز تعطیل است.
در برخی از مدارس از روز گذشته اعلام شده بود که دانش‌آموزان مجاز هستند با رضایت والدین به مدرسه نیامده و در مراسم استقبال از رئیس جمهور شرکت کنند.
یکی از دانش‌آموزان ساروی به خبرنگار فارس گفت: معلمان و مدیر مدرسه، همه دانش‌آموزان مدرسه را برای حضور در مراسم استقبال آزاد گذاشته است و هرکسی با اختیار می‌تواند برای شرکت مراسم استقبال از رئیس جمهور مدرسه را ترک کند.
از شهرهای مختلف مازندران نیز خبر می‌رسد که دانش‌آموزان در قالب کاروان‌های مختلف در ورزشگاه شهید متقی حضور یافتند، به طوری که دانش‌آموزان ساروی و حتی از شهرهای اطراف کلاس‌های درس را رها کردند و از سوی آموزش و پرورش برای حضور در ورزشگاه شهید متقی بسیج شدند.
براساس شواهد خبرنگار ما، تعداد بی‌شماری از دانش‌آموزان مدارس شهرستان ساری که همراه آنها‌ کیف مدرسه مشاهده می‌شوند در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه محل سخنرانی رئیس جمهور صف کشیدند و با پرچم‌های در دست، در حال اعزام به ورزشگاه هستند.
ماموران انتظامی از ساعات اولیه صبح امروز برای کنترل ترافیک، نسبت به اجبار صاحبان واحدهای تجاری برای بستن مغازه‌های منتهی به ورزشگاه شهید متقی اقدام کردند اما برخی از مغازه‌داران در مقابل این درخواست مقاومت کردند که با تذکر جدی ماموران مواجه شدند و در نهایت چاره‌ای جز اطاعت از دستورات نداشتند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار