کد خبر: ۱۰۹۷۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۷ 20 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، فرمانده انتظامی مازندران با اظهار اینکه سواحل متولی مشخصی ندارد، گفت: سواحل ما رها شده است.

سردار مرتضی میرزایی بعدازظهر یکشنبه در نشست با خبرنگاران با اظهار اشاره به شعار نوروزی متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای اظهار داشت:

نیروی انتظامی بر پایه مردم محوری استوار است و در سال جاری بیش از دو میلیون تماس مردمی با سامانه ۱۱۰ برقرار شد که نسبت به سال قبل رشد ۱۱ درصدی داشته است.

وی با بیان اینکه ناجا در اوج اغتشاشات وظیفه ذاتی خود را رها نکرده است، افزود:

در این دوران کارهای مردم زمین نماند و ۵۷ درصد دو میلیون تماس با ۱۱۰ حدود ۵۷ درصد منجر به انجام عملیات شده است.

وی ادامه داد: ۳۴ درصد تماس‌های مردم با پلیس مشاوره‌ای بود و ۹۵ درصد مردم از عملکرد پلیس رضایت داشته‌اند که نسبت به سال گذشته رشد داشته است و این نشان می‌دهد که هرچه قدر ارتباط دستگاه‌های امنیتی با مردم بیشتر باشد، رضایتمندی مردم بیشتر خواهد بود.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه سواحل باید آزاد باشد و در اختیار مردم قرار گیرد تا از این نعمت الهی استفاده کنند، گفت: سواحل ما آزاد نشد بلکه رها شده است و متولی مشخصی ندارد.

فرمانده انتظامی مازندران با تاکید بر این که مردم باید با فراغ بال از سواحل استفاده کنند، تصریح کرد: در حال حاضر فقط تلاش می‌کنیم از ورود مردم برای شنا در دریا جلوگیری و پیشگیری کنیم و رسانه‌ها باید این مسئله را مطالبه گری کنند.

وی یادآور شد: در طول سواحل ما امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی مناسب وجود ندارد و در مناطق آزادشده ساحلی امکانات مورد نیاز ایجاد نشده است.

سردار میرزایی تعیین مسئول برای سواحل را لازم دانست و پیگیری مطالبات مردم را در این بخش الزامی برشمرد و گفت: برای ایام نوروز برنامه‌هایی را در دست اجرا داریم و کار انتظامی تعطیلی بردار نیست.

وی با عنوان اینکه ۹۱ تفرجگاه در استان وجود دارد، گفت: برای ایجاد امنیت در این تفرجگاه‌ها برنامه ریزی شده است و در ایام نوروزی برای اجرای طرح‌ها از ۹ هزار نیرو بهره گیری خواهیم کرد و امیدواریم امسال شاهد امنیت بیشتر و مطلوب‌تر در محورهای ارتباطی استان باشیم و در زمینه پیشگیری از جرایم نیز توفیق داشته باشیم.

وی با اظهار این که مسئله حجاب بحث عمومی است خواستار مشارکت مردم برای برخورد با کشف حجاب شد و گفت: مردم باید با تذکر لسانی نسبت به عمومی شدن ترویج فرهنگ عفاف و حجاب کمک کنند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار