کد خبر: ۱۰۹۶۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 09 March 2023

به گزارش تابناک مازندران ، بر بر اساس پیش بینی اداره هواشناسی مازندران و طبق تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش‌یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران از امروز پنج‌شنبه ۱۸ تا سه‏‌شنبه ۲۳ اسفند ماه جاری هوای ابری همراه با بارش باران پیش‌بینی می‏‌شود.

طبق اعلام هواشناسی مازندران، امروز ۱۸ اسفندماه در ارتفاعات نیمه غربی، ابری با بارندگی و وزش باد، در مناطق کوهستانی با بارش باران و برف، همچنین در سایر مناطق استان نیمه ابری تا ابری با بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی شده است.

در روز جمعه ۱۹ اسفند ماه مناطق ساحلی و جلگه‌ای، ابری با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات نیز ابری و مه آلود با بارندگی و وزش باد نسبتاً شدید، همچنین در مناطق کوهستانی با بارش باران و برف همراه است.

روز شنبه ۲۰ اسفند ماه شرایط جوی مازندران ابری، به تدریج با کاهش ابر و افزایش نسبی دما همراه است.

همچنین در روزهای یک‏شنبه و دوشنبه ۲۱ و ۲۲ اسفندماه جاری هوای مازندران صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما پیش‌بینی شده است.

البته در دوشنبه شب و سه‏ شنبه ۲۳ اسفند ماه شرایط جوی در مناطق ساحلی و جلگه‌ای مازندران ابری همراه با کاهش دما و احتمال بارش پراکنده بارانو در ارتفاعات هوای صاف تا نیمه ابری گاهی با وزش باد پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار