کد خبر: ۱۰۹۴۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۱ 28 February 2023

به گزارش تابناک مازندران ، وضعیت و شرایط مدیریت شهری جویبار بر کسی پوشیده نیست،شرایط بگونه ایست که مدیریت حاکم بر شهر دچار ناکارآمدی و اضمحلال تدریجی شده و هم چندی است ضعف و عدم مقبولیت آن تا جایی رسیده که بعضی منابع از اختلافات درونی سازمانی و کارکنان با مدیریت شهری خبر می دهند.

اگر برای بهبود شرایط مدیریت شهری جویبار بخواهیم کاری کنیم و نسخه ای بپیچیم باید برایش"تغییر مثبت" تجویز کنیم، یعنی مدیریت شهری حاضر باشد برای بهبود شرایط بقا و بنا کردن عمارت آینده‌اش، وضعیتی را که اکنون در آن جا خوش کرده است فرو بریزد و از میان ویرانه‌ای که خود آن را ایجاد کرده است دست به نوسازی و بهسازی ببرد.
آمادگی برای عبور_از_خویش و موانعی است که راه رشد را سد می کند.
آن که چنان دلبسته‌ی وضع موجود است و نمی‌تواند از قابِ تکرار شونده‌اش بیرون بجهد در نهایت رو به زوال می‌رود. زوال و انحطاط عموما نتیجه‌ی یک ضرب المثل و یک باور ساده است. این که "مرغ ایشان یک پا دارد."
تحول و پیشرفت چه در سطح فرد، چه اجتماع و یا فرهنگ و ساختار ، هماره با گذر از اکنونِ خود و تخریب (و شما بخوانید دگرگونی و تغییر) آن چه که اکنون دارد، ممکن می شود. اگر کسی بخواهد همیشه همان گونه که هست باقی بماند نه تنها باید قید تحول و پیشرفت را بزند بلکه بقا و ماندگاری‌اش نیز با مخاطره روبرو خواهد شد.
تغییر یعنی حاضر باشی دست از اکنون‌ات بشویی تا بتوانی به لحظه‌ی آینده پا بگذاری

 

منبع: الله بهش

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار