مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری در گفتگو با تابناک:
مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری از افزایش آمار سگ های ولگرد در سطح شهر خبر داد و گفت: رها سازی سگ ها منجر به افزایش آمار آن ها در سطح شهر شد.
کد خبر: ۱۰۹۳۳۰۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 20 February 2023
محمد موحدی مجد در خصوص جمع آوری سگهای بلاصاحب در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرداری برای جمع آوری سگهای بلاصاحب(سگهای ولگرد)یک اکیپ آموزش دیده همراه با تجهیزات کامل اکیپ جهت زنده گیری سگهای ولگرد دارد و سایر برنامه های این اکیپ شامل  بازدید بصورت مستمردر محلات حاشیه شهر است. 
 
وی با بیان اینکه این اکیپ ها از طریق سامانه ١٣٧ گزارش ها را دریافت و در محل مورد نظر حضور پیدا می کنند افزود: سگ های ولگرد پس از از زنده گیری تحویل پناهگاه حیوانات در ابتدای جاده سراب نیلوفر می شوند. 
 
وی ادامه داد: متاسفانه در چند ماه اخیر شاهد این بودیم افرادی به صورت ناشناس اقدام به رهاسازي سگها در محدوده شهر کردند که باعث افزایش سگها در سطح شهر شد، این اقدام متاسفانه بدون توجه به محدودیت اکیپ ما در جمع آوری سگها و عدم عقیم سازی آن ها اتفاق افتاد. 
 
وی گفت: در حال حاضر  برنامه پاکسازی و جمع آوری سگهای بلاصاحب از سطح شهررا به صورت شبانه روزی انجام میدهیم که مشکلات زودتر مرتفع شوند و این موضوع از طریق حقوقی در حال پیگیری است. 
 
مدیر کل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری تصریح کرد: از شهروندان درخواست می کنیم غذایی که برای سگها و حیوانات در نظر گرفتند تحویل پناهگاه تحت نظر شهرداری ابتدای جاده سراب نیلوفر بدهند. 
 
موحدی گفت:انجمن و سازمان مردم نهادی که متولی موضوع جمع آوری و نگهداری سگهای بلاصاحب است تحت نظر شهرداری در حال فعالیت می باشد و نسبت به واکسیناسیون سگهای تحت نظارت دامپزشکی و همچنین کنترل جمعیت و عقیم سازی آن ها اقدام کرده که کارهای خوبی درحال انجام است و ساماندهی پناهگاه هم پیشرو است. 
 
وی تاکید کرد: مردم در سامانه ۱۳۷ در صورت مشاهده سگهای بلاصاحب به ما اعلام کنند تا اکیپ جمع آوری ما مراجعه کنند و نسبت به جمع اوری سگها اقدام کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار