در بیانیه بسیج رسانه استان هرمزگان :
تابناک هرمزگان// بسیج رسانه استان هرمزگان ، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ،اقشار مختلف به ویژه فعالان فرهنگ و رسانه را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.
کد خبر: ۱۰۹۱۹۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۵ 10 February 2023

به گزارش تابناک از هرمزگان// در این بیانیه آمده است :

بهمن 57 تجلی اراده مردمی سربلند بود که با نثار جان و توان خویش  «استقلال و آزادی»، «جمهوری اسلامی» را به پیروزی رساندند و اکنون در بهمن 1401،در  چهل و چهارمین  سالگرد پیروزی  انقلاب شکوهمند اسلامی مردم نجیب و شریف  با افتخار به گذشته و امید به آینده از «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» شان، محافظت می‌کنند. به فرموده مقام معظم رهبری این انقلاب خیز بلندی بود که ملت ایران برداشت تا خود را از ذلت وابستگی و عقب‌ماندگی نجات بدهد.

حضور پرشور و باشکوه ملت ایران در آئین گرامیداشت دهه مبارک فجر و به ویژه راهپیمایی ۲۲ بهمن مایه اقتدار انقلاب، نظام و میهن اسلامی و موجب یاس، استیصال و ناامیدی جبهه دشمنان ایران خواهد شد .

بسیج رسانه استان هرمزگان ازعموم  مردم شریف استان  به ویژه فعالان حوزه فرهنگ و رسانه  هرمزگان دعوت می نماید با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، با آرمان‌های والای انقلاب شکوهمند اسلامی بیعت  نموده و به جهانیان ثابت کنند  در مسیر ایران استوار همچون همیشه ایستاده‌ و به آرمانهای انقلاب اسلامی وفادارند .

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار