هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۸۸۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۸ 21 January 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 01/11/1401 تقدیم حضور می گردد.

------------------------------

کاهش 17 درصدی وقوع قاپ زنی در مازندران 

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کاهش 17 درصدی وقوع قاپ زنی در ده ماه گذشته خبر داد. 

سرهنگ "سید محسن جعفری" در گفت‌ وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در خصوص جزئيات اين خبر گفت: با تلاش‌ها و فعاليت‌هاي شبانه‌روزي كاركنان کلانتری و پاسگاه های سطح استان ميزان وقوع سرقت قاپ زنی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد کاهش داشته است .

وی با اشاره به دستگيري 69 سارق قاپ زن توسط ماموران کلانتری و پاسگاه های مازندران ، بیان کرد : در این مدت با اجرای طرح های برخورد با سارقین 97 فقره سرقت قاپ زنی نیز کشف شد.

سرهنگ جعفری با بیان اینکه 81 درصد از این نوع سرقت مربوط به موبایل قاپی می باشد افزود: با توجه به اثرگذاری اقدامات پیشگیرانه در کاهش و تقليل فرصت هاي مجرمانه، انتظار می رود شهروندان با رعایت توصیه های پلیس سارقان را در دستیابی به اهداف شوم خود ناکام بگذارد.

رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در پایان از تلاش و كوشش ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه های سطح استان در خصوص اقدامات انجام شده در جهت پيشگيري از سرقت و برخورد با سارقان قدرداني و تاكيد كرد: با برنامه ريزي منسجم و با جديت و اهتمام بيشتر تمام تلاش خود رادر مهار و كاهش سرقت بمنظور رضايت مندي شهروندان معطوف مي داريم.

--------------------

دستگیری عامل انتشار تصاویر خانوادگی در فضای مجازی 

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل انتشار تصاویر خصوصی یک خانواده در فضای مجازی توسط پلیس فتا آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ‌"اکبر درویشی " در تشریح این خبر گفت: با دریافت گزارشی توسط فردی جوان مبني بر انتشار تصاویر خصوصی خود و خانواده اش در شبکه های اجتماعی و اقدام به توهین و افترا، موضوع بلافاصله در دستور کار تیمی از ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پليس فتا با اقدامات فني و تخصصی، عامل انتشار عکس های خانوادگی در فضاي مجازي را که همسر شاکی بود، شناسايي و با هماهنگي قضائي دستگير کردند.

سرهنگ درویشی با بيان اينكه متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرم شد اما در مواجهه با مستندات و ادله پلیس به بزه ارتکابی اعتراف کرد .و به انگیزه انتقام جویی متهم اشاره و تصریح کرد: متهم پس از اینکه با همسر خود دچار اختلاف می شود برای انتقام جویی اقدام به سرقت عکس های خانوادگی از گوشی همسر کرده و صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد و عکس ها را در آن منتشر می کند.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد به شهروندان توصيه کرد از بارگذاري و به اشتراک گذاشتن تصاوير و فيلم‌هاي شخصي در شبکه‌هاي اجتماعي خودداري کنند.

--------------------------

دستگیری شرور مسلح در آمل 

فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري شرور سطح یک در اين شهرستان با عملیات ضربتی پلیس، خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در بیان این خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت مجرمانه شرور سطح یک که با اقدام به نزاع، درگيري وتیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان؛ که باعث رعب و وحشت در بين اهالي کرده بود، موضوع دستگیری وی در دستور کار ماموران پليس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي، محل شرارت اين شرور شناسايي و پس از هماهنگي قضائي در یک عملیات ضربتی، دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان آمل ادامه داد: متهم دستگير شده پس از تشکيل پرونده مقدماتي براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفی و از آن طریق روانه زندان شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان با اشاره به دستگیری متهم در این راستا، خاطر نشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد

--------------------------

سارقان ساختمانهای نیمه کاره دردام پلیس تنکابن 

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از دستگیری 4 سارق ساختمانهای نیمه کاره با 23 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر،گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت ساختمانهای نیمه کاره، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، 4 سارق سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی به 23 فقره سرقت اعتراف کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی م

عرفی شدند.

سرهنگ دیلمی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

-----------------------

کشف 17 کیلوگرم موادمخدر از سوداگر مرگ در قائم شهر 

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف 17 کیلوگرم موادمخدر از یک سوداگر مرگ در سطح آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "مهدی خادمی" با اعلام اين خبر، اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر فروش و توزیع موادمخدر توسط فردی در سطح شهرستان قائم شهر، پيگيري موضوع در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر افزود: ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي و در یک عملیات ضربتی خودروی متهم را شناسایی و مقدار 3 کیلوگرم مواد مخدر تریاک که در خودرو جاسازی شده بود را کشف و 14 کیلوگرم دیگر را در مخفیگاهش کشف کردند.

سرهنگ خادمی با تأکيد بر همکاري، همراهي و مشاركت آحاد مردم در جهت ارتقاء امنيت اجتماعي، استمرار طرح هاي پاكسازي مناطق آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان جلب رضايت مندي شهروندان و تحقق احساس امنيت را همواره سرلوحه کار پليس دانست

------------------------

دستگیری اراذل و اوباش سابقه دار درسیمرغ 

فرمانده انتظامي سیمرغ از دستگيري اراذل و اوباش و بر هم زنندگان نظم عمومي در اين شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ " حسین اسدی " در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع یک فقره نزاع و قدرت نمايي با سلاح سرد در سطح شهرستان با توجه به اهميت موضوع بلافاصله شناسايي هنجارشکنان در دستور كار ماموران انتظامي کلانتری 11 شهید کشوری این یگان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پليسي و مشارکت شهروندان، متهم به اخلال در نظم عمومي و ايجاد رعب و وحشت براي شهروندان دستگير و سریعا به مقر دلالت داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ گفت: در تحقيقات اوليه مشخص شد، اين فردکه از اراذل و اوباش سابقه دار و شناخته شده می باشد، چندین بار با قدرت نمايي با سلاح سرد موجب اخلال در نظم عمومي و باعث رعب و وحشت شهروندان شده بود،که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

سرهنگ اسدی ادامه داد: تمامي فعاليت ها و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد مي شود و در صورت ارتکاب هر گونه تخلف و جرمي عليه امنيت و آرامش شهروندان، در چهار چوب قوانين و مقررات و با قاطعيت با آنان برخورد خواهد شد.

------------------------

دستگیری سارقان حرفه ای داخل خودرو در عباس آباد 

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد از دستگیری 2 سارق داخل خودروبا 9 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مصطفی بابایی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو ، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد، تصریح کرد: با هماهنگی دادگستری در عملیاتی ضربتی، متهمان حین سرقت دستگیر و از آنان مقادیر زیادی لوازم سرقتی کشف شد.

وی اظهار داشت: متهمان در تحقیقات و بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 9 فقره سرقت داخل خودرو و قطعات خودرو اعتراف کردند.

سرهنگ بابایی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را به مركز فوريت هاي پليسی 110 اطلاع دهند .

---------------------------

کشف 23 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي جویبار 

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار از دستگیری19سارق و کشف 23 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "غلامرضا جعفری" درباره جزئیات این خبر، گفت: به منظور پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراري نظم و امنيت عمومی، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.

وی تصریح کرد: از 19متهم دستگیر شده در بازجویی به عمل آمده در مجموع به 23فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ جعفری اظهار داشت: از کشف مقادیری انواع مواد مخدر، توقیف 3 دستگاه خودرو و یک دستگاه موتور سیکلت متخلف از دیگر اقدامات این فرماندهی در اجرای طرح مذکور بوده است.

فرمانده انتظامي شهرستان جویبار در پايان از همکاري مردم با پلیس تشکر کرد و گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک در زمينه های توزيع انواع موادمخدر، سرقت، کالاي قاچاق و سایر جرائم ،مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.

--------------------------

کشف سرقت منزل و اماکن خصوصی در سوادکوه

 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری 3 نفر از سارقان منزل و اماکن خصوصی و کشف 7 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان سوادکوه ، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 3 نفر از سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.

سرهنگ اکبری، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی ها به 7 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی سوادکوه ، با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

-----------------------

کشف 3 کیلوگرم تریاک در سوادکوه شمالی 

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از کشف بیش از 3 کیلوگرم موادمخدر از سوداگران مرگ در سطح آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فرهودی در تشریح این خبر گفت: در پی اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی بنا بر گزارشات واصله مبنی بر اینکه افرادی اهل استان جنوبی کشور قصد فروش مواد مخدر را در سطح شهرستان دارند، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با هماهنگی قضایی در محل حاضر و در یک عمليات ضربتی، موفق به دستگیری دو نفر از قاچاقچیان مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودرو متهمان مقدار 3 كيلو و 100 گرم مواد مخدر تریاک کشف شد، افزود: یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ متعلق به متهمان نیز که در امر انتقال مواد استفاده می شد، توقيف و روانه پارکینگ شد.

سرهنگ فرهودی خاطرنشان کرد: پليس با به‌ کارگيري تمام توان عملياتي و انتظامي خود در تامين نظم و امنيت شهروندان تلاش مي‌کند و لازم است شهروندان نيز ضمن رعايت نکات ايمني و امنيتي در پيشگيري از جرايم، هرگونه اطلاعات و اخبار در خصوص توزیع کنندگان مواد مخدر را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.

____________________

سوداگران مرگ در محور کندوان دستگیر شدند 

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس از شناسايي و دستگيري عاملان تهیه و توزیع موادمخدر و کشف 27 کیلو گرم موادمخدر در محور کندوان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی اکبر خسروی" با اعلام اين خبر افزود: در پي کسب خبري مبني بر ورود مواد مخدر توسط افرادی با دو خودروی پژو 405 از محور کندوان چالوس، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان چالوس با همکاری پلیس مواد مخدر استان وشهرستان نوشهر و پلیس مواد مخدر گیلان در عملیاتی مشترک با انجام اقدامات اطلاعاتي، متهمان را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان چالوس، اظهار کرد: ماموران پس از هماهنگي قضائي در عملياتي ضربتي و غافلگيرانه اين افراد که 3 مرد و یک زن بودند را در شهر مرزن آباد دستگير و در بازرسی از خودروی آنان 27 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

سرهنگ خسروی در پایان با تاکيد بر تعامل و همکاري متقابل مردم با پليس از شهروندان خواست: با اطلاع رساني به موقع و ارائه اخبار و اطلاعات صحيح به مرکز فوريت هاي پليسي 110، پليس را در ارائه خدمات انتظامي به شهروندان ياري کنند 

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار