کد خبر: ۱۰۸۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۰ 21 January 2023

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با اشاره به خرید توافقی برنج گفت: خرید توافقی برنج پرمحصول سبب تغییر و افزایش قیمت آن در بازار استان شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، منصورعلی زارعی ظهر شنبه در جمع مسئولان شهرستان با اظهار این که ذات انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار است، اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن هجمه های زیادی علیه ما به راه انداخته است.

وی با اشاره به حذف عوارض صادرات محصولات کشاورزی اظهار داشت: اجرای این مصوبه سبب شتاب بخشی به فرایند و روند صادرات محصولات مختلف خواهد شد.

وی خواهان توجه به صنایع تبدلی و فرآوری مرکبات در استان مازندران شد و گفت: کارخانه صنایع تبدیل یدر میارندورود در دست ساخت است و امیدواریم تا سال آینده تکمیل و بهره برداری شود.

زارعی با اشاره به خرید توافقی برنج پرمحصول گفت: خرید توافقی برنج سبب تغییر و افزایش نرخ آن در بازارهای استان شده است.

این نماینده مجلس با بیان این که مردم انتظار دارند در زمینه تولید و فرآوری مشکل نداشته باشیم، گفت: برای تحقق این هدف باید محصولات از کشاورزان خریداری شود تا برای تولید محصول دغدغه ای نداشته باشیم.

وی خواستار رفع موانع فراروی تولید شد و گفت: افزایش تولید سبب رشد بهره وری و کاهش هزینه های تولید می شود و این مسئله به نفع کشاورزان خواهد بود.

زارعی آب بندان ها را ظرفیتی برای حوزه کشاورزی دانست و گفت: لازم است تا دستگاه های هماهنگ کننده در این بخش هماهنگی لازم داشته باشند تا در فصل زراعی پیش روی مشکلی نداشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار