کد خبر: ۱۰۸۸۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۲ 21 January 2023

عضو گیری اسنپ با اخذ مجوز از شهرداری رامسر امکان پذیر است

به گزارش خبرنگار مهر علی امینی شاد در جلسه آغاز بکار اسنپ در رامسر گفت: در اکثر کشورها تاکسی ها ابزار حمل و نقلی لوکس بوده که حتی از حمل و نقل نیمه عمومی خارج شده اند.

وی با بیان اینکه در جامعه امروزی باید از سنت ها با حفظ ارزشها عبور کرده و به سمت مدرن پیش برویم تصریح کرد: ناگذیر هستیم به دهکده جهانی با نگاه استراتژیک بپیوندیم چرا که هم ما به دنیا نیاز داریم و هم دنیا به ما و منطقا بایستی با نگاه علمی آسیب های اجتماعی مطالعه و برای  پیشگیری مسائل برنامه ریزی شود.

وی افزود: گرفتن عوارض از بلیط های هواپیمایی برای شهرداریهای نزدیک به محل سوار شدن  با همت نماینده محترم مجلس در حال عملی شدن است.

شهردار رامسر گفت: تاکسی وسیله حمل و نقل لوکس است و تعداد زیاد آن سبب افزایش گره های ترافیکی می‌شود و منطقا در عصر دیجیتال حضور اسنپ و همانند آن مدیریت زمان است.

امینی شاد با اشاره به اینکه با نگاه حمل و نقل پایدار با اجرای سیاستهایی در جهت توسعه پایدار  بایستی  تبعات منفی انرا کاهش داد گفت : باید با برنامه هایی مانند پیاده روی ،دوچرخه سواری و .... از تنبل شدن جسمی جامعه پیشگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه در شهر رامسر ایستگاه مرکزی تاکسی مناسب نداریم، گفت: تاکسی های ما در مرکز شهر خود باعث گره ترافیکی شده اند که امیدوارم این مسئله حل شود.

وی در خاتمه گفت :ساختار شهر مدتها تغییر نکرده بود که انشالله در آینده نزدیک خیابان قائمیه و شبکه بهداشت به شبکه خدماتی شهر اضافه خواهد شد

حسن مجدی رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری رامسر افزود: فعالیت اسنپ در حوزه شهری منع قانونی ندارد و دادستان کل ابلاغ کرده همکاری لازم انجام شود.

وی گفت:به دفتر رسیدگی به شکایات مردمی نیازمندیم تا در کمیته انظباطی نماینده ای داشته باشیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار