کد خبر: ۱۰۸۷۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۴ 16 January 2023

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی دانشگاه مازندران, آزمون سراسری سال تحصیلی ۱۴۰۲ در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم ریاضی، علوم انسانی، زبان‌های خارجی و هنر، صبح و عصر روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۹ و ۳۰ دی‌ ۱۴۰۱ هم‌زمان با سراسر کشور در استان مازندران برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، دکتر رحمت عباس‌نژاد سرستی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران و نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش با اعلام این خبر افزود: از این تعداد، ۲۲۱۵۶ داوطلب زن و ۱۳۷۲۳ داوطلب مرد در ۱۹ حوزه امتحانی شهرهای آمل، بابل، بابلسر،‌ بندپی شرقی،‌ بهشهر، تنکابن، جویبار، چالوس و نوشهر، رامسر، ساری، سوادکوه، قایم‌شهر، کلاردشت، محمودآباد، نکا و نور به رقابت خواهند پرداخت.

دکتر عباس‌نژاد از داوطلبان خواست برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت سازمان سنجش مراجعه و کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند و در صورت هرگونه مغایرت، بلافاصله به باجه رفع نقص که از روز چهارشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۱ در بابلسر(سازمان مرکزی دانشگاه مازندران) و در سایر شهرهای محل برگزاری آزمون مستقر می‌شود مراجعه نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران تاکید کرد: متقاضیان هر یک از آزمون‌های گروه‌های مختلف باید کارت مربوط به هر آزمون را به صورت جداگانه دریافت کنند. هم‌چنین برای حضور در جلسه، علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار را به همراه داشته باشند.

یادآور می‌شود: دانشگاه مازندران به عنوان دانشگاه منتخب، مسوولیت نظارت و حفاظت از آزمون استان را که از امسال با هدف عدالت و کاهش استرس داوطلبان کنکور سراسری، در دو نوبت دی‌ماه ۱۴۰۱ و تیرماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد بر عهده دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار