کد خبر: ۱۰۸۷۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷ 13 January 2023

خبر مازندران نوشت: گزارش ارزشمند صدا و سیمای مازندران در خصوص پروژه ضد محیط زیستی سد فینسک موجب حواشی شد که بخشی از آن در ادامه خدمت مخاطبین تقدیم می‌گردد.

سخن روز!

ظاهرا  یکی از واحدهای شبکه ی استانی مازندران با ورود به استان سمنان ، گزارشی درخصوص روند ساخت سدفینسک تهیه کرده است که انتقادات فراوانی در شبکه های اجتماعی استان سمنان بهمراه داشته است.

طبق اطلاع ؛
دکترگلرو نماینده ی محترم بارها تذکرات لازم جهت نحوه ی ورود و خروج به منطقه با توجه به حساسیت عملیات اجرایی سد به مسئولان مربوطه در استان داشته اند و اینکه چگونه این گروه توانسته اند گزارش تهیه نمایند  پرسش های فراوانی را ایجاد کرده است!

هرچند بلافاصله  دکترگلرو نماینده ی مردم در تماس با معاون استان ها و همینطور معاون پارلمانی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران مراتب اعتراض مردمی را اعلام و تذکرات لازم را با توجه به فرآیند قانونی این پروژه ارائه نموده و خواستار برخورد با عوامل تهیه این گزارش شده اند.
در این گفتگو عابدینی معاون سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز تأسف عمیق خود بابت پخش این تیزر قول پیگیری و ممانعت از پخش این گزارش و تذکر جدی به مسیولین این شبکه را عنوان نمود.

سمنان لاین لازم می داند، از دقت نظر و پیگیری های دلسوزانه ی دکترعباس گلرو نماینده محترم قدردانی نماید.


درپایان انتظارمیرود ؛
با دستور استاندارمحترم و معاونت محترم سیاسی امنیتی ، باتوجه به حساسیت موضوع ، در این منطقه دوربین های مداربسته نصب گردیده و این مجموعه تحت حفاظت دقیق قرار بگیرد تا منبعد شاهد چنین اقداماتی نباشیم !

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار