کد خبر: ۱۰۸۷۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۴ 12 January 2023

در جریان وقت‌های اضافه بازی دو تیم استقلال و تراکتور، هادی محمدی بازیکن تیم قرمزپوش تبریزی به علت اعتراض شدید به داور و برخورد با بازیکنان، از زمین مسابقه اخراج شد.

به گزارش ایسنا، در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی، دو تیم استقلال و تراکتور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این بازی پس از ۱۲۰ دقیقه با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید.

در دقیقه ۹۳، رضا اسدی روی پاس محمد آقاجان‌پور موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. این گل باعث شد تا نیمکت‌نشینان تراکتور بایستند و حلقه شادی ایجاد کنند.

مهدی قایدی در دقیقه ۱۰۹ مسابقه، موفق شد برای استقلال پنالتی بگیرد. این اتفاق در حالی رقم خورد که تراکتوری‌ها به تصمیم داور معترض بودند اما ساپینتو با اعلام شدن پنالتی، نفس راحتی کشید و به خوشحالی پرداخت. یامگا موفق شد گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر برساند.

محمدحسین زواری در نیمه دوم وقت اضافه، به جای مهدی مهدی‌پور وارد زمین مسابقه شد. این بازیکن که یک دوره مصدومیت را هم پشت سر گذاشت، برای اولین بار موفق شد برای آبی‌ها به میدان برود.

ساپینتو در جریان وقت اضافه، شور و هیجان زیادی داشت و هر توپی که به سمتش می‌آمد، آن را در اختیار می‌گرفت تا به بازیکنانش بدهد.

مهدی قایدی در جریان نیمه دوم وقت اضافه، بار دیگر برای استقلال پنالتی گرفت. این پنالتی نیمکت‌نشینان استقلال را به وجد آورد اما تراکتوری‌ها به شدت معترض بودند و محمد نصرتی، مربی تراکتور از داور کارت زرد گرفت. پس از اینکه یامگا پنالتی دوم را خراب کرد، تکرار پنالتی از سوی داور اعلام شد. این اتفاق باعث شد که تراکتوری‌ها به شدت عصبانی شوند و هادی محمدی، بازیکن تراکتور که در بطن حواشی بود و به شدت به داور اعتراض می‌کرد با کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شود.

محمدی پس از اخراج از بازی، باز هم به اتفاقات پیش آمده معترض بود و در نهایت کادر فنی، او را به خارج از زمین هدایت کرد. پس از تکرار پنالتی، یامگا توپ را گل کرد اما داور بار دیگر پنالتی را تکرار کرد. یامگا برای بار سوم پنالتی را زد و آن را به گل تبدیل کرد. یامگا پس از گل دوم خود، به داور نگاه کرد تا پنالتی او را تایید کند.

پس از پیروزی آبی‌پوشان پایتخت، کادر فنی استقلال حلقه شادی ایجاد کرد و در میان جمعیت، ریکادو ساپینتو خوشحال‌ترین فرد بود. بازیکنان پس از بازی یکدیگر را در آغوش گرفتند و از نتیجه به دست آمده، ابراز رضایت کردند.

پس از پایان بازی، اعتراض تراکتوری‌ها به داور همچنان ادامه داشت و نزدیک بود که درگیری گسترده‌ای شکل بگیرد اما این اتفاق رخ نداد و اعتراض تراکتور پس از دقایقی خاتمه یافت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار