تابناک هرمزگان// مراسم بزرگداشت ٣٠٠ شهيد گلزار ملكوتي شهدا با حضور پر شور مردم و مسولين در شامگاه هشتم دي ماه در جوار مرقد مطهر شهداي گرانقدرانقلاب اسلامي برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲ 31 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// تجديد عهد، پيمان و ميثاق با شهدا و ادامه راه و مسير نوراني آنها با تاكيد بر ترويج اخلاق رفتار و منش و راه رسم معرفتي شهدا از مهمترين مباحثي بود كه در اين يادواره به عنوان دستاوردهاي برگزاري اين مراسم بر آنها تاكيد شد.

اعتبار و ارزش نظام مقدس جمهوري اسلامي در چهل و چهار سال گذشته مديون خون شهدا و جانفشاني آنهاست و حفظ و نگهداري از اين دستاورد عظيم بايد سر لوحه عملكرد مردم و مسولين حاضر در جمهوري اسلامي باشد زيرا دشمنان اين نظام هموار براي تضعيف آرمانهاي اين نظام كوشيده اند و اگر امروز از ياد و نام شهيد غافل شويم قطعا نسل هاي آينده با مفهوم شهادت و شهيد غريب خواهند بود.

در اين مراسم پر شور و معنوي صابر خراساني ،حاج حسين يكتا،شفيع شعله كار و مجتبي عابديني به سخنراني و مداحي پرداختند و فضاي عطر آگين و محفل نوراني شهدا را با نوحه سرايي جلاي معنوي بخشيدند.

دومين مراسم بزرگداشت ياد و خاطره ٣٠٠شهيد گرانقدر گلزار شهداي بندرعباس با همكاري و همراهي مجموعه مديريت شهري بندرعباس در فضائي معنوي و روحاني برگزار شد.

 

انتهای پیام//

برچسب ها: گلزار شهدا ، شهید ، 300شهید
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار