سرپرست مدیریت آموزش و پرورش تنکابن خبر داد؛
در تابستان ۱۴۰۱ ، ۵ نفر از دانش آموزان شهرستان، مدال های مختلف سطح کشور در المپیاد را کسب کردند و از این نظر شهرستان تنکابن به عنوان برترین شهرستان استان در المپیاد علمی بوده است
کد خبر: ۱۰۸۳۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۱ 25 December 2022

به  گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان تنکابن، در راستای کشف استعدادها و ایجاد رقابت علمی میان دانش آموزان با همراهی و تلاش مدیران و همکاران آموزش متوسطه دوم ۱۲۶۲ دانش آموزان شهرستانی در المپیاد علمی شرکت کردند.

خلعتبری سرپرست مدیریت آموزش وپرورش تنکابن اعلام داشتند؛ هدف از المپیاد علمی، ایجاد رقابت سالم میان جوانان، خودباوری و ایجاد اعتماد به نفس می باشد و در ادامه تاکید داشتند المپیاد فی‌نفسه یک رویداد مثبت است و بستر رشد و ترقی دانش آموزان را فراهم می سازد.

شایان ذکر است در سال گذشته ۹۹۵ نفر از دانش آموزان شهرستان در المپیاد علمی ثبت نام داشتند و امسال نسبت به سال گذشته رشد ۲۵ درصدی مواجه بودیم.

ایشان تصریح کردند؛ در تابستان ۱۴۰۱ ، ۵ نفر از دانش آموزان شهرستان، مدال های مختلف سطح کشور در المپیاد را کسب کردند و از این نظر شهرستان تنکابن به عنوان برترین شهرستان استان در المپیاد علمی بوده است.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار