کد خبر: ۱۰۸۳۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳ 24 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ سید جعفر افضلی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری زوج سارق با 26 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.
بر اساس گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" سید جعفر افضلی" درتشریح جزئیات این خبر گفت: در پي گزارشی مبنی بر سرقت خودرو و اموال داخلی خودرو در شهرستان، موضوع در دستورکارماموران پلیس آگاهی قرارگرفت. 

زوج سارق در بابلسر به دام افتادند  


وی افزود: با بررسي های همه جانبه و تحقيقات پلیس، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق به شناسایی یک زوج سارق در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر اظهار داشت: در ادامه این عملیات، ماموران ضمن هماهنگی های قضائی متهمان را در یکی از شهرهای مجاور دستگير کردند.
سرهنگ افضلی ادامه داد: متهمان که غیر بومی این استان نیز می باشند در تحقيقات و بازجويي هاي به عمل آمده به 5 فقره سرقت خودرو، یک فقره سرقت پلاک خودرو و 20 فقره سرقت محتویات و لوازم داخل خودرو اعتراف کردند .
افضلی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: این زوج سارق حرفه ای پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در خاتمه ازشهروندان خواست: وسائط نقلیه خود را به تجهيزات ايمني پيشگيري از سرقت مجهز كنند و از نگهداری اموال با ارزش در خودرو نیز خوداری کنند 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار