فرماندار شهرستان سرپل ذهاب در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب گفت: امسال حدود ١۴٠ جهیزیه در اختیار مزدوجین تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته که شامل ۶ قلم کالا با قیمتی بالغ بر ٣۵ میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۱۰۸۲۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۲ 16 December 2022

اهدا ١۴٠ جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان سرپل ذهاب

صدرالله بابلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: کمیته امداد نهاد مقدس و خدومی است و از بدو تاسیس تا کنون خدمات بسیار ارزنده‌ای به تحت پوششین خود ارائه کرده و امیدواریم این خدمات تدوام داشته باشد.

وی افزود: در شهرستان سرپل ذهاب ٩٢ نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی تا دکتری تحصیل می‌کنند که ۵٠ نفر دانشجویان پسر و ۴٢ نفر دانشجویان دختر هستند و این تعداد به صورت ترمی از سوی کمیته امداد شهریه دانشگاه دریافت می‌کنند.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب رقم پرداختی از سوی کمیته امداد به این دانشجویان را برای دانشگاه روزانه هر ترم یک میلیون و ۵٠٠ هزار تومان و دانشگاه آزاد هر ترم ٣ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: دانشجویان نخبه دو برابر این رقم را دریافت می‌نمایند.

فرماندار سرپل ذهاب تصریح کرد: به فارغ التحصیلان دارای مهارت که تحت پوشش کمیته امداد هستند از سوی این نهاد وام‌های کم بهره تعلق می گیرد. 

وی گفت: امسال حدود ١۴٠ جهیزیه در اختیار مزدوجین تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته این جهیزیه شامل ۶ قلم کالا با قیمتی بالغ بر ٣۵ میلیون تومان است و تا کنون جمعا جهیزیه به مبلغ ۵ میلیارد و ٣٠٠ میلیون در اختیار این افراد قرار گرفته است.

به گفته بابلی مجموع خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان ۵ هزار و ١٠٠ خانوار با جمعیتی بالغ بر ١١ هزار نفر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار