معاون استاندار
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: تجارب بازنشستگان به عنوان سرمایه های جامعه و خانواده ها باید سرمشقی برای جوانان باشد.
کد خبر: ۱۰۸۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰ 08 October 2015
به گزارش تابناک ایلام، حسین کلانتری ظهر امروز پنجشنبه در آیین تجلیل از بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ایلام بیان کرد: بازنشستگان شایسته تقدیر، تجلیل و تکریم بوده چراکه این افراد شیرمردان دیروز عرصه نبرد هستند.
وی ادامه داد: این افراد در تاریخ سرافراز ایلام و ایران در زرین ترین برگها که ایستادگی، مقاومت و پایداری در دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس است جایگاهی ممتاز و ویژه دارند.
وی اظهار کرد: این افراد سالهای سال با تمام توان به کشور خدمت کردند و امروز به عنوان شریف ترین انسانها سرمایه های این مملکت محسوب می شوند.
معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام گفت: چنانچه این افراد بدرستی هدایت، حمایت و همراهی شوند می توانند مجموعه ای ارزنده برای الگوگیری جوانان باشند.
وی خانواده را مهمترین و اثر گذار ترین نهادهای جامعه دانست و ادامه داد: مدل خانواده در شرق تفاوت و شکاف فراوانی با غرب داشته و در دین مبین اسلام این نهاد توام با عاطفه و صمیمت است.
وی بازنشستگان را لایق و شایسته هرگونه خدمت دانست و بر ارایه خدمات و رفع مشکلات و نیازهای این قشر تاکید کرد.
رییس کانون بازنشستگان استان ایلام نیز در این آیین گفت: هم اینک 9هزار بازنشسته، مستمری بگیر و از کارافتاده از خدمات سازمان تامین اجتماعی استان برخوردارند.
هدایت الله چراغی اعزام بازنشستگان به مشهد مقدس، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه، معرفی بازنشستگان به بانکها برای دریات وامهای ضروری و غیره را از مهمترین خدمات ارایه شده این کانون به اعضا برشمرد.
در پایان این آیین که در محل هتل زاگرس شهر ایلام با حضور جمعی از مسوولان محلی برگزار شد از 21بازنشسته و کارکنان نمونه تامین اجتماعی استان با اهدا لوح تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار