بخشی از سپاه در حوزه علمی پژوهشی در حال فعالیت و در حوزه‌های مختلف هم دستاوردهای بزرگی داشته است.
کد خبر: ۱۰۸۱۵۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ 11 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در گفت و گویی اظهار داشت:

بخشی از سپاه در حوزه علمی پژوهشی در حال فعالیت و در حوزه‌های مختلف هم دستاورد‌های بزرگی داشته است.

بر اساس این گزارش ، به مناسبت هفته پژوهش، جشنواره برترین‌های دانش و پژوهش رده‌ها و سازمان‌های مستقر سپاه در استان مازندران به همت سپاه کربلا با حضور سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا، دکتر علیدادی جانشین معاونت دانش و پژوهش سپاه و سرهنگ برادران معاون هماهنگ کننده لشگر عملیاتی ۲۵ کربلا برگزار و از رده‌ها و نیرو‌های های برتر و برگزیده در حوزه‌های پژوهش، تجربه نگاری و نوآوری و ابتکار تجلیل شد.

سردار مسلمی در این جشنواره،با اشاره به اینکه دین اسلام و قرآن به علم و پژوهش سفارش و تاکید کرده استف گفت: علم موجب قدرت، ثروت و عزت می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا علم پژوهشی برای آینده سازی را در جامعه قطعی وضروری دانست و افزود:در حوزه علم و فناوری اتفاقات بزرگی افتاده است و امروز با علم ژن درمانی بسیاری از بیماری‌های لاعلاج درمان شده است.

سردار مسلمی در ادامه به علم پژوهشی در سپاه هم اشاره کرده و گفت: بخشی از سپاه در حوزه علمی پژوهشی در حال فعالیت و در حوزه‌های مختلف هم دستاوردهای بزرگی داشته است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تحول بزرگی در صنعت دفاعی ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: باید در علم علوم انسانی و اجتماعی بسیار تلاش کرد تا تحول بزرگی هم در جامعه به وجود بیاید.

مسلمی با تصریح بر اینکه باید مدیران توجه ویژه‌ای به علم پژوهشی داشته باشند، افزود: بسیاری از مشکلات کشور با نگاه پژوهش محور قابل حل است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به جنگ شناختی هم اشاره کرد و افزود: دشمن با جنگ شناختی و تغییر نظام ادراکات در تلاش برای انحراف افکار عمومی و ایجاد یاس و ناامیدی بین مردم است.

سردار مسلمی با بیان اینکه امروزه امنیت هم برپایه علم تامین می شود، خاطرنشان کرد: هرچه قدرت علمی بیشتر شود، امنیت را نیز بهمراه دارد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره دشمن شناسی، ادامه داد: باید نقاط آسیب و ضعف دشمن را شناخت و نسبت به آن اقدام کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار