فرمانده سپاه کربلا استان مازندران اظهار داشت که حضور فعالانه بسیج و پایگاه های جهادی باید گسترش پیدا کند
کد خبر: ۱۰۷۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰ 22 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، با حضور سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا استان مازندران، سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر، پرسنل سپاه و اعضای شورای اسلامی شهر کتالم و ساداتشهر مسکن مدد جویان که به همت بسیج سازندگی سپاه مراحل ساخت و تکمیل آن عملیاتی شد، بهره برداری گردید. 

بهره برداری از مسکن مدد جویان رامسر در هفته بسیج+ گزارش تصویری  

سردار مسلمی در آیین بهره برداری از مسکن مدد جویان در رامسر، با تبریک هفته بسیج گفت: یکی از ماندگار ترین کارها برای همنوعان ما کارهای محرومیت زدایی و خدماتی است.

وی افزود: پروژه های تامین مسکن یکی از شریف ترین همشهریان، سبب خشنودی آنها می‌شود و ساختن یک سرپناه برای نیازمندان سبب افزایش سرمایه اجتماعی نظام و انقلاب خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا استان مازندران با تاکید بر اینکه حضور فعالانه بسیج و پایگاه های جهادی باید گسترش پیدا کند تصریح کرد: با تفکر بسیجی و جنس ایثارگری کارهای بزرگی برای مردم انجام شود.

وی خاطر نشان کرد: نگرانی هایی که در مردم بواسطه اثرات سوء دشمن که از طریق رسانه های معاند انجام می‌شود با مجاهدت حل میشود‌.

وی گفت: آنچه دشمن در فتنه جدید بهره گیری کرده را با گفتمان و تفکر اسلامی پشت سر بگذاریم و توفیق خدمتگزاری بیشتر داشته باشیم.

گفتنی است این واحد مسکن مدد جو با اعتبار ۲۸۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

خبر: جلال کمالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار