رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی خانه صنعت، معدن و تجارت مازندران از برگزاری همایش صنایع غذایی در 22 مهرماه جاری با حضور نمایندگان سازمان بهداشت جهانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶ 07 October 2015
به گزارش تابناک مازندران اسماعیل خاتمی‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار  در شهرستان ساری اظهار کرد: انجمن صنایع غذایی مازندران همانند سال‌های گذشته در نظر دارد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران به مناسبت روز جهانی غذا، همایش صنایع غذایی را با شعار حمایت اجتماعی و کشاورزی و شکستن چرخه فقر روستایی برپا کند.
همایش صنایع غذایی روز 22 مهرماه جاری در سالن اجتماعات ساختمان غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می‌شود.
رئیس انجمن صنایع غذایی مازندران هدف اصلی از برگزاری این گردهمایی را اشاعه و ترویج فرهنگ تولید غذای سالم و امنیت غذایی دانست و بیان داشت: در این نشست آخرین وضعیت صنایع غذایی استان، کشور و تهدید و فرصت‌های پیش رو مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
خاتمی‌مقدم از حضور نمایندگان سازمان بهداشت جهانی، فائو، کانون صنایع غذایی ایران، انجمن صنایع لبنی ایران و تمامی مدیران سازمان‌های ذی‌ربط استان، شرکت تعاونی تولیدکنندگان لبنیات مازندران، انجمن صنفی تولیدکنندگان آرد استان، خانه صنعت، معدن و تجارت، انجمن‌های وابسته و اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی مازندران در این همایش خبر داد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار