مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان:
باید فضایی را ایجاد کنیم تا جوانان ما بتوانند از امکانات و خدمات این شبکه ها به نحوی شایسته بهره برداری کنند
کد خبر: ۱۰۷۵۱
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۸ 05 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان گفت : مشکلات جوانان در حوزه های آسیب های اجتماعی با راهکارهای عملیاتی رفع می شود .

مسعود رهنما روز پنجشنبه در اولین جلسه بررسی راهکارهای آسیب شناسی حوزه اجتماعی جوانان در رشت افزود : با پرهیز از برپایی جلسات و همایش های کم بازده و نیز اتخاذ تدابیر و استراتژی های راهبردی که قابلیت اجرای سریع را داشته باشد ، می توانیم به کاهش آسیب های اجتماعی حوزه جوانان کمک کنیم . 

وی اظهار کرد : متاسفانه تاکنون در روند گسترش هجمه شبکه های ارتباطی غرب، آن طوری که باید و شاید نتوانسته ایم در جهت دهی اندیشه های پاک جوانان تدابیر لازم را در عملیاتی کردن اهداف مورد نظر اتخاذ کنیم. 

وی بهره مندی از تجربیات بین الملی را در مقابله با سیطره شبکه های مجازی مثبت ارزیابی کرد و ادامه داد : باید فضایی را ایجاد کنیم تا جوانان ما بتوانند از امکانات و خدمات این شبکه ها به نحوی شایسته بهره برداری کنند. 

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بیان کرد: مشارکت همه ارگان ها در ساماندهی مشکلات جوانان به عنوان راهبردی در دستیابی هرچه مناسب تر به اهداف پیش رو، ضروری است و سرمایه گذاری در حوزه جوانان از بازدهی بسیار بالایی برخوردار بوده و در واقع نیکبختی هر ملتی، به وجود جوانان توانمند و با اعتماد به نفس بالا می باشد. 

همچنین معاون فرهنگی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان گیلان نیز در این جلسه گفت : ایجاد امنیت روانی ، اخلاقی و اجتماعی از وظایف سنگین معاونت اجتماعی نیروی انتظامی است . 

هاشم اسماعیلی افزود: صداو سیما ، رسانه های مکتوب و مجازی نیز وظیفه خطیری را در فرهنگ سازی و جهت دهی اصولی افکار و آرای جوانان دارند . 

وی اظهار کرد : وقتی که دشمن با بیش از 120 شبکه تلویزیونی فارسی زبان به مقابله با ارزش های دینی به پا خواسته، باید برای مقابله با این پدیده شوم عزمی ملی داشته باشیم.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار