شهردار قم در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 29 October 2022

به گزارش تابناک قم، دکتر سید مرتضی سقائیان‎‌نژاد در پی حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ شیراز پیامی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

وَمَنْ یَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُتَعَمِّدًا فَجَزَاؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِیهَا وَغَضِبَ اللَّهُ عَلَیْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِیمًا (نساء۹۳)

شهادت جمعی از هموطنان بی‌گناه در عملیاتی تروریستی و در کنار حرم مطهر حضرت احمدبن‌موسی علیه‌السلام اندوهی است عظیم و مصیبتی است جانکاه که طعم ناگوار آن از یادها نخواهد رفت و بر تارک تاریخ نقش خواهد بست.

این حادثه خونین که به دست عمّال دست‌نشانده طاغوت و استکبار و تکفیر رقم خورد و باعث شهادت چندین انسان بی‌گناه از جمله زنان و کودکان زائر مضجع نورانی حضرت شاهچراغ شد، عیان واقعیتی است از ماهیت و اصالت دشمنان دین اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران.

وقوع این حادثه ناگوار در ایامی که دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به‌خیالی باطل رویای شکست آن را در سر می‌پرورانند، هشداری است برای آنان که هنوز راه حق و حقیقت را در مسیری جز جمهوری اسلامی ایران جستجو می‌کنند.

ضمن تسلیت و تهنیت شهادت شهدای این واقعه دردناک به محضر مبارک حضرت صاحب‌العصر و الزمان روحی و ارواحنافداه و رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، ملت شریف ایران اسلامی و به‌ویژه مردم داغدار استان فارس و شهر شیراز، برای دیگر مجروحان این حادثه آرزوی سلامتی از درگاه حضرت معبود خواستارم.

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار