تیم‌ "لبینات هراز آمل" در آغاز هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان ایران و نخستین دیدار این هفته، ساعت ۱۶ امروز یکشنبه ۲۴ مهر در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل به مصاف "مس رفسنجان" رفت
کد خبر: ۱۰۷۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۱ 16 October 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه ۲۴ مهرماه) با ۷ دیدار در شهر‌های سیرجان، اردکان، مریوان، گنبد، ارومیه، اصفهان و آمل بدون تماشاگر پیگیری می‌شود.

تیم‌ "لبینات هراز آمل" در آغاز هفته چهارم لیگ برتر والیبال مردان ایران و نخستین دیدار این هفته، ساعت ۱۶ امروز یکشنبه ۲۴ مهر در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل به مصاف "مس رفسنجان" رفت.

شاگردان بهروز عطایی در سه دست پیاپی و با نتایج ۲۵ بر ۱۴، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۷ حریف خود را از پیش رو برداشت و سومین برد خود در این رقابت‌ها را جشن گرفت تا همچنان تیم بدون شکست باقی بماند.

"لبینات هراز آمل" با ۳ بازی، ۳ بُرد و ۹ امتیاز پس از فولاد سیرجان در رده دوم جدول لیگ برتر والیبال مردان ایران قرار دارد.

مس رفسنجان نیز با پذیرش این شکست، سومین ناکامی فصل را تجربه کرد و سه امتیازی باقی ماند.

حمید حق‌بین، علی یاوری، وحید پورکاشیان و علیرضا قریب به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند که به مدت ۸۰ دقیقه طول کشید. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار