معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری؛
گردهمایی نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان اصفهان با حضور مریم کاظمی پور معاون وزیر ورزش و جوانان در اصفهان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۰۷۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ 14 October 2022

معاون دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت: سکوی پررنگ خانواده در دست زنان است و زنان و دختران در هر زمینه‌ای به صورت تخصصی وارد شدند در خانه و خانواده درخشیدند.
مرضیه استکی با بیان اینکه بومی گرایی در تیم‌های ورزشی استان‌ها و به ویژه اصفهان باید رعایت شود افزود: حمایت از بانوان ورزشکار طبق قانون جوانی جمعیت، نگاه ویژه‌ای به بحث فرزندآوری دارد تا بانوان بتوانند در دوران فعالیت‌های ورزشی خود با آرامش بیشتری به تربیت فرزندان بپردازند.
لیلا زکی زاده مدیرکل دفتر سیاست گذاری و توسعه بانوان ورزش ورزش و جوانان هم گفت: جشنواره دا و جشنواره دختران سرزمین آفتاب جشنواره تکریم الگو‌های برتر حجاب و عفاف و از جمله برنامه‌هایی است که برای بانوان در نظر گرفته شده است.
فرزانه کلاهدوزان، عضو شورای شهر اصفهان هم در این گردهمایی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی محلات با حمایت و سرمایه گذاری شهرداری اصفهان، گفت: در مدیریت شهری با توجه به رویکرد محله محوری ورزش محلات را با جدیت دنبال می‌کنیم و بانوان همچون آقایان نیز بحث استعدادیابی محلات را جدی گرفته و شروع کنید.
در این مراسم رضایی، یاوری و مشکل گشا نواب رئیس هیئت‌های شمشیربازی، چوگان و همگانی و مسئولان ورزشی برخی از شهرستان‌ها در خصوص مسائل و مشکلات ورزش بانوان استان، موانع و کمبود‌های ورزشکاران و هیئت‌های ورزشی و دغدغه‌های آن‌ها موضوعاتی را بیان کردند
همچنین در این مراسم از طالع زاده فرزند بانوی شهیده پروانه هادی قدردانی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار