پس از مرحله انتخابی اولیه، آثار منتخب در روز‌های پنجشنبه و جمعه و با حضور مردم اجرا و داوری خواهد شد و ۲۰ اثر از هر شهرستان (۴۴۰ در سطح استان) انتخاب و به دبیرخانه مرکزی در ساری ارسال می‌گردد
کد خبر: ۱۰۷۱۲۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶ 10 October 2022

حسین جوادی در نشستی خبری آغاز به کار رسمی جشنواره بزرگ استعدادیابی مازندران (کاتی) ویزه فرهنگ و هنر را اعلام کرد.

او با بیان اینکه جشنواره استعدادیابی کاتی یک جشنواره‌ای بی نظیر فرهنگی و هنری در استان خواهد بود، گفت: این جشنواره در رشته‌های گوناگون فرهنگی و هنری برگزار می‌شود و مازندرانی‌های سراسر کشور می‌توانند در این رقابت شرکت کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: علاقه‌مندان می‌توانند تا ۳ آذر آثار خود را از طریق سایت kaaty.ir بارگزاری کنند.

جوادی ادامه داد: آثار رسیده در هر شهرستان توسط سه نفر از هنرمندان نخبه و پیشکسوت داوری می‌شود.

او افزود: پس از مرحله انتخابی اولیه، آثار منتخب در روز‌های پنجشنبه و جمعه و با حضور مردم اجرا و داوری خواهد شد و ۲۰ اثر از هر شهرستان (۴۴۰ در سطح استان) انتخاب و به دبیرخانه مرکزی در ساری ارسال می‌گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: از میان آثار برگزیده نیز تعداد ۱۰۰ اثر به صورت حضوری در مرکز استان اجرا و با حضور چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری داوری خواهند شد و در نهایت افراد برگزیده انتخاب و در مراسم اختتامیه و اعلام برگزیده‌ها با حضور مسئولین، مدعوین و پوشش تصویری رسانه ملی و شبکه‌های مجازی از آنان تقدیر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار