رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: آلودگی در سواحل بندرعباس واقعیتی انکار ناپذیر است و دستگاه های متولی باید تدابیری برای حل معضل ورود پساب به دریا و رفع آلودگی ها در ساحل بندرعباس اتخاذ کنند.
کد خبر: ۱۰۷۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹ 06 October 2015
 به گزارش تابناک هرمزگان به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمد صادق اکبری روز سه شنبه در نشستی خبری با اشاره به توجه ویژه قوه قضاییه نسبت به عوامل تهدید کننده بهداشت محیط و آلودگی های زیست محیطی، اظهار داشت: اخیرا به تمام دادستانهای استان دستور موکد داده شده به عنوان مدعی العموم و حافظ حقوق عامه به وظیفه ذاتی خود عمل کنند و از دستگاههایی که درامرحفظ بهداشت و محیط زیست کوتاهی می کنند،طرح دعوی شود.

وی تاکید کرد: در صورتی که تلاشی برای رفع معضل ورود پساب به دریا انجام نشود، از سوی دادستان کل علیه دستگاههای کم کار طرح دعوی خواهد شد.

حجت الاسلام اکبری از دستور توقف ساخت پروژه بازار ماهی فروشان در ساحل پشت شهر بندرعباس نیز خبر داد و گفت: برای تکمیل تحقیقات و شناسایی متخلفان طی نامه ای از استانداری هرمزگان استعلام شده که آیا واگذاری زمین بازار ماهی فروشان به اشخاص طبق قوانین صورت گرفته ، اما تاکنون پاسخی از سوی استانداری هرمزگان داده نشده است.

رییس کل دادگستری هرمزگان تاکید کرد: در صورت محرز شدن اتهام ها و جرم با متخلفان و صادرکنندگان مجوزها برخورد جدی و قانونی می شود.

حجت الاسلام اکبری در خصوص پرونده فرودگاه بندرعباس نیز گفت: در خصوص این پرونده حکم منع تعقیب در خردادماه امسال صادر شده و پرونده به صورت حقوقی در حال پیگیری است.

وی در خصوص پرونده واگذاری آلومینیوم المهدی و هرمز آل نیز ، اظهار داشت: اصل پرونده در دادگاه تهران در حال رسیدگی و دستور توقف واگذاری به بخش خصوصی صادره شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار