بیست و هفتمین جشنواره تئاتر استان مازندران با معرفی آثار برتر و راهیابی دو اثر به جشنواره فجر به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۱۰۶۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲ 06 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، بیست و هفتمین جشنواره تئاتر مازندران که از شنبه هفته جاری در بابلسر شروع به کارکرده بود، دوشنبه‌شب با معرفی نفرات و آثار برتر در بخش‌های مختلف پایان یافت.
در این جشنواره که پنج نمایش در بخش رقابتی و یک نمایش در بخش جنبی حضور داشت، هیئت‌داوران برای معرفی دو اثر به بخش منطقه‌ای جشنواره تئاتر فجر، نمایش‌های مالیخولیا از آمل و سلول از قائم‌شهر را انتخاب کرد.
همچنین داوران جشنواره با توجه به رقابت نزدیک نمایش‌ها، نمایش تآتروف از بابل را نیز به‌عنوان سومین اثر از مازندران شایسته حضور در بخش منطقه‌ای دانست، حضور تآتروف در بخش منطقه‌ای مستلزم تأیید مسئولان برگزاری بخش منطقه‌ای جشنواره فجر خواهد بود.
در این جشنواره در بخش نسل نو از کارگردان نمایش نگین، در بخش موسیقی از نیما کریمی برای نمایش سلول تقدیر شد و در طراحی صحنه، حامد کریمی رتبه دوم این بخش برای نمایش سلول و روح‌بخش برای نمایش بی‌خواب در قفس رتبه سوم را کسب کرد.
در بخش طراحی لباس از حامد کریمی برای نمایش سلول تقدیر شد و در بازیگری زن، رتبه اول به نیلوفر نجف پور برای بازی در نمایش تآتروف، رتبه دوم مشترک به ملیحه بقایی و مهسا دادبود برای نمایش سلول و رتبه سوم نیز به نیلوفر ترک، فاطمه زندی برای نمایش شب هزار و یک و مینو طوسی برای نمایش تآتروف رسید.
در بخش بازیگری مرد، رتبه اول به مسعود حق پناه و مرتضی قربانی برای نمایش مالیخولیا، رتبه دوم به پژمان حسینی برای نمایش شب هزار و یکم و سینا آزاد برای نمایش سلول و رتبه سوم به اهورا گل عمو پور برای نمایش بی‌خواب در قفس و آرمان عبیری برای نمایش من، شیرین و آقای آلن رسید.
در بخش نویسندگی، رتبه دوم به حسن میرزایی برای نمایش من شیرین آقای آلن و رتبه سوم به مسعود حق پناه برای نمایش مالیخولیا رسید و رتبه اول کارگردانی به مسعود حق پناه برای نمایش مالیخولیا، رتبه دوم به حامد کریمی برای نمایش سلول و رتبه سوم به حسن میرزایی برای نمایش تآتروف رسید.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار