من دلیل نادیده گرفتن دانیال اسماعیلی فر را متوجه نمی شوم. او بهترین مدافع راست لیگ برتر بوده و تا به حال توانسته است عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد. او پاس گل‌های حساسی داده و لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را داشته است
کد خبر: ۱۰۶۷۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۶ 15 September 2022

لیست تیم ملی ایران برای اردوی اتریش درحالی اعلام شد که نامی از دانیال اسماعیلی فر در میان مدعوین دیده نمی‌شد. سعید نعیم آبادی مدافع پرسپولیس در دهه ۶۰ در این رابطه گفت: من دلیل نادیده گرفتن دانیال اسماعیلی فر را متوجه نمی شوم. او بهترین مدافع راست لیگ برتر بوده و تا به حال توانسته است عملکرد خوبی در پرسپولیس داشته باشد. او پاس گل‌های حساسی داده و لیاقت دعوت شدن به تیم ملی را داشته است.

وی ادامه داد: البته وظیفه همه ماست به تصمیم سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم و این کار را هم خواهیم کرد. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی است و در نهایت مسئولیت انتخاب بازیکنان نیز با خودش خواهد بود. سرمربیگری یک کار سلیقه ای است و سلیقه کی روش هم این بوده اما هنوز چیزی تمام نشده است.

مدافع راست اسبق پرسپولیس افزود: دانیال اسماعیلی فر هنوز فرصت آن را دارد که در ادامه لیگ با درخشش در ترکیب پرسپولیس دوباره به تیم ملی دعوت شود. تا همین جا هم به نظر من به نظرم دانیال اسماعیلی فر از همه بازیکنان جدید منهای یورگن لوکادیا بهتر عمل کرده و به نوعی فراتر از انتظارها ظاهر شده است. عملکرد خوب اسماعیلی فر دردیدهارهای گذشته باعث شده سمت راست پرسپولیس تبدیل به یکی از نقاط قوت این تیم شود. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار