رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم از موفقیت ورزشکاران رزمی‌کار قم در کسب مقام اولی و قهرمانی رزم طوس کشور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۷۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ 13 September 2022

به گزارش تابناک قم، علی یزدی اظهار کرد: با پایان مسابقات رزم طوس کشور که به میزبانی هیات خراسان‌رضوی برگزار شد کسب مقام قهرمانی در  دفاع شخصی و نایب‌قهرمانی در رشته کیک‌بوکسینگ دستاورد ارزنده ورزشکاران اعزامی استان قم بود.

وی ادامه داد: در دفاع شخصی که به صورت تیمی برگزار شد قم اول شد، کرمان به مقام دوم رسید و خراسان‌رضوی رتبه سوم را کسب کرد، در کیک‌بوکسینگ نیز خراسان‌رضوی مقام اولی را به خود اختصاص داد، قم در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم خراسان‌جنوبی به مقام سوم دست یافت.

یزدی همچنین به نفرات مدال‌آور قم اشاره و بیان کرد: ارشام زندی در رده نوجوانان رشته دفاع شخصی نشان برنز، امیرعلی هادی‌زاده و عباس پویازاده مدال طلای رده نونهالان دفاع شخصی، محمدپارسا جعفری و محمدپارسا یوسفی مقام دوم دفاع شخصی رده نونهالان و آیین نصرالهی و محمد نوازانی مقام سوم دفاع شخصی نونهالان را کسب کردند.

وی افزود: در بخش کیک‌بوکسینگ مجتبی محمودی در ۷۵ کیلوگرم طلا، احمد عابدینی در ۶۰ طلا، محمدرضا بیگدلی در ۶۵ طلا، ابولفصل خدری در ۵۵ طلا، امیرحسین نصیری در ۷۰ نقره، محمد قره‌گوزلو در آزاد نوجوانان طلا و علیرضا حاجی‌زاده در ۴۴ رده نونهالان مدال طلا گرفتند.

رئیس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان قم در پایان افزود: استاد جواد نیک‌گفتار به عنوان سرپرست و استاد هاشم نوروزی به عنوان سرمربی و آقایان احمدیان و احمدی‌راد به عنوان مربیان تیم استان قم در این مسابقات بودند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار