جناب نماینده در قبال نصب زباله سوز ساری، بیمارستان های مجزا، تالار مرکزی، وجود استانداری و ادارات کل و امکانات گسترده در مرکز استان، داشتن یک دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران بسیار ناچیز است.
کد خبر: ۱۰۶۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۳ 09 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ساری بداند، ظرفیت ها و پتاسیلهای رامسر و تنکابن در بخش های مختلف سرآمد شرق استان بوده ؛ اما تخصیص اعتبارات و امکانات به غرب استان ناچیز و مورد گلایه است.

در روز گذشته شاهد مصاحبه علی بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با خبرگزاری ها بودیم که عنوان کرد احداث دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران غیر کارشناسی و بدون مطالعه بوده و وزارت بهداشت را به بی تدبیری متهم کرد!

جناب نماینده در قبال نصب زباله سوز ساری، بیمارستان های مجزا، تالار مرکزی، وجود استانداری و ادارات کل و امکانات گسترده در مرکز استان، داشتن یک دانشکده علوم پزشکی در غرب مازندران بسیار ناچیز است.

زیر سوال بردن اقدامات وزارت بهداشت و نماینده مجلس( دکتر حسینی) و نادیده گرفتن پتانسیلها و ظرفیت های خاص و منحصر بفرد غرب استان از سوی شما، ناعادلانه و غیر منطقی است.

مازندران یکپارچه بمعنای تقسیم عادلانه خدمات و امکانات در جای جای استان بوده و چانه زنی جهت توسعه شرق و نادیده گرفتن خواسته های غرب استان دور از اخلاق و انصاف است.

شما که مدعی توسعه مازندران بوده و در تریبون های مجلس دردها را فریاد میزنید، بهتر است نیم نگاهی به نقاط ضعف و قوت استان مازندران در جای جای آن بنمایید تا پی ببرید غرب استان بدلیل بی توجهی مرکز نشینان از ضعف زیر ساخت ها و تقسیم ناعادلانه امکانات و خدمات رنج میبرد.

چه ساری چه رامسر چه تنکابن جزئی از استان مازندران است و نگاه توسعه آمیز نمایندگان مجلس به جای جای استان باید یکسان بوده و تبعیض قائل نشوند.

انتظار میرفت بجای بر آشفته شدن از تقویت امکانات و خدمات در غرب استان این اتقاق خوشایند را خدمت مردم غرب مازندران تبریک میگفتید، نه اینکه با مصاحبه غیر کارشناسی و غیر منطقی و بدون استدلال قانونی و تخصصی اقدامات وزارت بهداشت و نماینده محترم مجلس را زیر سوال ببرید.

جالب اینجاست مردم غرب مازندران که برای یک امضا ساعت ها مسافت چندین ساعته تا شرق استان با جاده ای بسیار نامناسب و سرعت گیرهای بیشمار را طی میکنند به وجود ادارات کل و خدمات و امکانات شرق استان که نعمت بزرگی برای دیار علویان بوده و غرب استان از آن محروم بوده، هرگز معترض نشده اند‌.

طبق آمار و مستندات بصورت کارشناسی و تخصصی بررسی نمایید در سال های اخیر سطح توسعه و امکانات در شرق چقدر مطلوب و در غرب استان چقدر ناچیز بوده است.

آقای بابایی کارنامی رامسر و تنکابن سر مازندران و افتخار ایران هستند و با توجه به امکانات بهداشتی و درمانی و موقعیت توریستی و گردشگری باید امکانات در سطح ملی در این شهرستان ها تجهیز شود.

یادداشت: جلال کمالی/ خبرنگار

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فرهاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
در پایان انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر ساری و پس از اعلام نتایج حوزه انتخابیه ساری وقتی میان تعداد زیادی از سیاسیون و کارمندان بنام شهرداری ساری که کاندید شده بودند آقای بهروز مشهدی خلردی این سیاست مدار جوان دهه شصدی از رسیدن به صندلی شورا شهر ساری و وکالت مردم بازماند، بسیاری از دانشگاهیان بالاخص سیاست مداران امر اجرایی و پایتخت نشینان به علت خدمات اجرایی وی در شهر تهران همچنان او را مستحق کرسی نشینی در شورای شهر ساری ، با توجه به شرایط دوره قبل شورا ،می دانستند.
پس از جلوس دولت مردم و شروع تغییرات مدیریتی انتظار می رفت این سیاست مدار جوان ساروی در پست سیاسی و اجرایی مهمی همچون حاکمیت یکی از شهرستان های استان ، منصوب گردد ، گرچه عده ای وی را شایسته ی سکان داری حوزه ای از مدیریت شهری مرکز استان نیز می دانستند.
اینک این جوان ۴۰ ساله با تجربه ، دارای مدرک تحصیلی دکترای استراتژیک اهل و ساکن ساری ،با توجه به پیشنهادات خوبی که در استان مازندران و در شهر ساری داشته، دست رد زده و علت حضور در انتخابات شورا را به علت مسائل بوجود آمده قبل و در جهت کمک به مردم شهرش حضور یافته بود.
لذا برای تجربه های بیشتر به پایتخت عزیمت نموده.
وی که به نظر می رسد سودای وکالت مردم را همچنان در سر می پروراند انتخابات شورا شهر را نقطه ی شروعی برای ورود رسمی به عرصه ی رجل سیاسی شدن یافته است.
اما آنچه باید این سیاست مدارجوان بداند غیر قابل پیش بینی‌بودن مسیر مدیریتی است. او که اینک می تواند در دو سال آینده تا انتخابات مجلس ۱۴۰۲ فرصت مدیریتی، توان و قدرت اجرایی، مدیریتی، همگام سازی، تدبیر و فساد ستیزی خود را اثبات نموده و برای ورود به عرصه های بالاتر اجرایی استانی و کشوری آماده نماید.
بی تردید عدم ورود به عرصه های مدیریتی استانی به هدر رفت وی به عنوان یک سرمایه مدیریتی ارزشمند می شود.
وی به عنوان نيروی جوانی كه ميتواند با اندوختن تجربه در چرخه و عرصه مديريتی در آينده به عنوان‌ وکیل مردم حضور موثرتری داشته باشد باید بداند، مجلس محل جنگ و زورآزمايی تجربه سياست و لابيگری هاست و موفقیت در این جدال مختص آنانی ست که بیشتر تجربه اندوخته باشند.
تجربه ی حضور نمایندگان جوانی که حضورشان در مجلس ثمری برای استان نداشت و عمر سیاسی شان به اتمام رسید نشان میدهد هرچند شايد در عرصه رقابت پيروز هم شود ولی موفقيت و ثمر برای مركز استان بسيار بعيد ميباشد.
بهروز مشهدی خلردی جوان می تواند درآینده به یک رجل سیاسی مهم و بانفوذ در کشور از استان مازندران مبدل شود راهی که قبل از او عده ای با بلند پروازی و اقدامات عجولانه موفق به آن نشده و مازندران همچنان در حسرت داشتن یک سیاستمدار با نفوذ حامی مردم استان مغفول مانده است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار