پس از صدور این دستور، با تزریق اعتبار و پیگیری‌ها و نظارت ویژه استانداری مازندران، سرعت اجرای پروژه به طور چشمگیری افزایش یافت
کد خبر: ۱۰۶۶۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ 08 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، با مهیا شدن ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ، بازگشت تیم فوتبال نساجی مازندران به قائمشهر پس از یک فصل خانه‌به‌دوشی و دوری از خانه، دوباره حال و هوای برگزاری مسابقات فوتبال را به این شهر برگرداند.

تیم نساجی کل فصل گذشته را خارج از قائمشهر میزبان حریفان بود و هزینه‌های گزافی بابت این خانه‌به‌دوشی به این باشگاه تحمیل شد. 

قدردانی باشگاه نساجی از استاندار بابت اتمام پروژه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
 

از مرداد پارسال که لیگ بیستم پایان یافت تا مرداد امسال که لیگ بیست‌ودوم آغاز شد، نساجی مسیر دشوار و ناهمواری را برای برگزاری مسابقات خانگی‌اش طی کرد تا ورزشگاه قدیمی قائمشهر برای برگزاری مسابقات به استانداردهای لازم برسد.

پروژه‌ای که قرار بود ابتدا تا پیش از لیگ بیست‌ویکم به بهره‌برداری برسد و سپس اعلام شد برای نیم‌فصل دوم بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر به پایان می‌رسد، به دلایل متعدد اداری و مالی روندی کند و فرسایشی را طی کرد تا به پایان سال ۱۴۰۰ رسید.

اما با سفر رئیس‌جمهور به مازندران در ۲۰ اسفند پارسال شرایط تغییر کرد. آیت‌الله رئیسی در نشست خبری پایان سفرش به مازندران دستور داد که عملیات بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باید طی چهار ماه تکمیل شود.

 پس از صدور این دستور، با تزریق اعتبار و پیگیری‌ها و نظارت ویژه استانداری مازندران، سرعت اجرای پروژه به طور چشمگیری افزایش یافت.

سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران نیز از اوایل فروردین امسال کارگروه ویژه اتمام عملیات بهسازی ورزشگاه شهید وطنی را تشکیل داد و با سپردن مسوولیت این کارگروه به احمد ثلاثی دستیار ویژه خود، این پروژه را وارد فاز جدیدی کرد. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار