در تیم الاهلی شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش ایرانی در ترکیب اصلی حضور داشت و با دریافت دو کارت زرد در دقایق ۸۰ و ۸۷ اخراج شد. محمد حسین کنعانی زادگان دیگر مدافع ملی پوش ایرانی به طور کامل بازی کرد و در دقیقه ۶۳ گل سوم تیمش را به ثمر رساند
کد خبر: ۱۰۶۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹ 01 September 2022

هفته پنجم فصل جدید فوتبال لیگ ستارگان قطر شب گذشته به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از گلز، نتایج مسابقات به این شرح است:
العربی ۰ - ۳ الدحیل
در تیم العربی پدرو مونیه سا مدافع اسپانیایی، آرون گونارسون هافبک ایسلندی، یوسف مساکنی هافبک تونسی و عمر السومه مهاجم کهنه کار سوریه‌ای به طور کامل بازی کردند و نام مهرداد محمدی مهاجم ملی پوش ایرانی در فهرست العربی به چشم نمی‌خورد. / در تیم الدحیل با مربیگری ارنان کرسپو آرژانتینی، روبن سمدو مدافع پرتغالی و مایکل اولونگا مهاجم مطرح کنیایی و نام تای هی هافبک مطرح کره جنوبی به طور کامل بازی کردند و ادمیلسون ژونیور هافبک مطرح برزیلی و فرجانی ساسی هافبک ملی پوش تونسی غایب بودند. نام تای هی و اولونگا زننده گل‌های اول و دوم این تیم بودند.
الاهلی ۳ - ۳ الغرافه
در تیم الاهلی شجاع خلیل زاده مدافع ملی پوش ایرانی در ترکیب اصلی حضور داشت و با دریافت دو کارت زرد در دقایق ۸۰ و ۸۷ اخراج شد. محمد حسین کنعانی زادگان دیگر مدافع ملی پوش ایرانی به طور کامل بازی کرد و در دقیقه ۶۳ گل سوم تیمش را به ثمر رساند. هدایت تیم الغرافه را آندره آ استراماچونی مربی ایتالیایی و سابق استقلال بر عهده دارد. در تیم الغرافه یاسین براهیمی و اسحاق بالفوضیل دو مهاجم ملی پوش الجزایری به طور کامل بازی کرد و بالفوضیل در دقیقه ۸۵ و براهیمی ۱ + ۹۰ گل‌های این تیم را وارد دروازه حریف کردند.

در جدول تیم العربی (تیم مهرداد محمدی) با ۱۲ امتیاز در صدر است و تیم‌های الوکره (تیم امید ابراهیمی) با ۱۱، الدحیل با ۱۰ و الاهلی (تیم شجاع خلیل زاده و محمد حسین کنعانی زادگان) با ۸ امتیاز دوم تا چهارم هستند. تیم السد با ۷ امتیاز در رده ششم قرار گرفت. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار