اعزام زائران در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرز‌ها ممنوع است و با شرکت‌ها، مالکان و رانندگان خاطی در این زمینه برخورد خواهد شد
کد خبر: ۱۰۶۵۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸ 01 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت:

زائران گروهی اربعین استان در قالب هفت دستگاه ناوگان اتوبوسی به مقصد مرز مهران اعزام شدند.

ابوالفضل صفری افزود: در این اعزام گروهی ۳۰۰ زائر مازندرانی به مرز مهران اعزام می‌شوند تا با حضور در همایش عظیم اربعین حسینی عشق و ارادت خود را به سید و سالار شهیدان ابراز کنند.


او با اشاره به اینکه بلیط اتوبوس زائران اربعین صرفا با ارائه کارت ملی زائر به نامش صادر می‌شود، گفت: اعزام زائران در قالب سرویس دربستی اتوبوسی به مرز‌ها ممنوع است و با شرکت‌ها، مالکان و رانندگان خاطی در این زمینه برخورد خواهد شد.

صفری افزود: زائران به تبلیغات و خبر‌ها در فضای غیررسمی و مجازی مبنی بر ارائه بلیط به صورت پیش‌فروش و یا سرویس‌های دربستی توجه نکنند و اخبار را از مبادی و مراجع معتبر و رسمی پیگیری کنند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران تاکید کرد: بلیط اتوبوس بین شهری به مقصد مرز‌های خروجی اربعین صرفا به صورت روزفروش و در محل پایانه‌های مسافری و یا دفاتر فروش بلیت در سطح شهر شرکت‌های مسافری عرضه می‌شود.

او از زائران خواست تا برای تسهیل بازگشت به استان، ارائه خدمات بهتر ناوگان مسافری و کاهش زمان انتظار پس از پایان زیارت در زمان شروع حرکت به مرز مهران نام مرز ورودی به داخل کشور مهران، شلمچه، چزابه و خسروی را به سامانه ۲۰۰۰۱۴۱ ارسال کنند. 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار