افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از شهریورماه پرداخت می شود.
کد خبر: ۱۰۶۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳ 25 August 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل سازمان تامین اجتماعی این استان گفت: با توجه به مصوبات شورای عالی کار در اسفندماه سال ۱۴۰۰، حداقل حقوق و دستمزد کارگران برای سال ۱۴۰۱ مبلغ ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان اعلام شد که این افزایش برای بازنشستگان اعمال شد.

 

چراغ سحر افزود: همچنین بر اساس احکام قانون بودجه در خصوص صندوق‌های بازنشستگی مبنی بر افزایش ۱۰ درصدی حقوق سایر بازنشستگان و در راستای هماهنگ سازی پرداخت حقوق این گروه، برای مشمولانی که دریافتی بیشتر از حداقل حقوق و دستمزد را دارند، افزایش ده درصدی اعمال شد. 

 

وی یادآور شد: افزایش ۳۸ درصدی حقوق شامل همه بازنشستگان سایر سطوح می‌شود و سازمان تأمین اجتماعی احکام آنان را بر اساس این مبلغ صادر می کند.

 

چراغ سحر با تاکید بر اینکه بازنشستگانی که پیش از این افزایش حقوق برایشان اعمال شده بود شامل افزایش جدید نمی شوند بیان کرد: در مورد بازنشستگان حداقل بگیر نیز پیش از این، افزایش ۵۷ درصدی اعمال شده است و افزایش جدید شامل آنان نمی شود.

 

وی به بازنشستگان خدوم تامین اجتماعی توصیه کرد: به برخی شایعات در خصوص افزایش حقوق ویژه این قشر توجه نکنند و اخبار را تنها از مراجع و رسانه های رسمی پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار