امیدواریم با کمک اصحاب دعوا شاهد توسعه روش های جایگزین حل اختلاف با سرعت و سهولت بیشتر باشیم تا بتوانیم هم بار اجرایی رسیدگی به پرونده های قضایی در دادگستری و محاکم را کمتر کنیم و هم به صلح و سازش بهتر و پایدارتر در پرونده ها دست یابیم
کد خبر: ۱۰۶۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶ 19 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، آزمون میانجیگری وداوری با حضور وبازدید رئیس کل دادگستری مازندران ازنحوه وکیفیت برگزاری آزمون انجام شد .
بر اساس گزارش روابط عمومی دادگستری مازندران حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری درحاشیه برگزاری این آزمون گفت : یکی از راهبرد های اصلی در سند تحول قضایی، گسترش و توسعه روش های حل اختلاف جایگزین رسیدگی قضایی است و با توجه به این راهبرد، بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل‌های مردمی با استفاده از ابزارهای داوری و میانجیگری اهمیت دارد تا عملا رسیدگی به اختلافات را از فرایند قضایی به فرایند صلح و سازش سوق می دهد.
رئیس کل دادگستری مازندران افزود: امیدواریم با کمک اصحاب دعوا شاهد توسعه روش های جایگزین حل اختلاف با سرعت و سهولت بیشتر باشیم تا بتوانیم هم بار اجرایی رسیدگی به پرونده های قضایی در دادگستری و محاکم را کمتر کنیم و هم به صلح و سازش بهتر و پایدارتر در پرونده ها دست یابیم.
شایان ذکر است براساس گزارش مرکز توسعه حل اختلاف استان مازندران دومین دوره آزمون میانجیگری وداوری با حضور 44نفر ازمتقاضیان برگزارشد . 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار