روی گل رضاییان هم – شوت او در میانه راه به پای روزبه چشمی خورد و تغییر جهت داد – خط دفاعی استقلال عملکرد خوبی نداشت تا این بازیکن اهل ساری که این فصل انگیزه بسیار زیادی دارد، در دقیقه 57، بازی را 0-2 به سود تیم مهمان کند
کد خبر: ۱۰۶۱۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۸ 12 August 2022

به گزارش تابناک مازندران ، شمالی‌های سپاهان با درخشش خود استقلال ساپینتو و شاگردانش را رقم زدند.

بر اساس این گزارش ، در شرایطی که استقلال در نیمه اول بازی بهتری را نسبت به سپاهان ارائه کرد، در نیمه دوم این تیم ژوزه مورایس بود که نسخه میزبانش را در کمتر از 5 دقیقه پیچید. ابتدا این یاسین سلمانی بود که بازی خوبش جلوی استقلال را با یک گل تکمیل کرد و با یک ضربه بغل پای دقیق، مشکل دفاعی استقلال را به ریکاردو ساپینتو و هواداران این تیم نشان داد.

کمتر از 5 دقیقه بعد از گلزنی هافبک گرگانی تیم سپاهان، نوبت به رامین رضاییان رسید تا برای بار دوم دروازه استقلال را باز کند. روی گل رضاییان هم – شوت او در میانه راه به پای روزبه چشمی خورد و تغییر جهت داد – خط دفاعی استقلال عملکرد خوبی نداشت تا این بازیکن اهل ساری که این فصل انگیزه بسیار زیادی دارد، در دقیقه 57، بازی را 0-2 به سود تیم مهمان کند و در حالیکه همه منتظر شادی گل ویژه او بودند، او با یک شادی گل عادی، اولین گلش با پیراهن سپاهان را جشن گرفت.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار