رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: آزمون کتبی قانون انتخابات برای فرمانداران و بخشداران شمال کشور در مازندران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۹ 04 October 2015
 به گزارش تابناک مازندران از ساری به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علی‌رضا یونسی رستمی در جلسه ستاد انتخابات مازنردان، مشارکت مردم مومن و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات‌های پس از پیروزی انقلاب را حداکثری توصیف کرد و اظهار داشت: باید زمینه تداوم این حماسه آفرینی در دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در سال 94 در استان فراهم شود.
وی، رعایت قانون را فصل الخطاب همه آحاد جامعه و برگزار کنندگان انتخابات دانست و افزود: انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در سال 94 باید اوج تبلور همدلی و همزبانی در فضای استان باشد.
یونسی، رعایت قانون انتخابات را از جمله مهم‌ترین محورهای رعایت قانون توصیف کرد و گفت: در راستای تقویت آگاهی و آشنایی فرمانداران و بخشداران از قانون و آیین نامه اجرایی انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی، آزمون کتبی در 22 مهرماه امسال برگزار می‌شود.
معاون استاندار، از برگزاری همایش منطقه‌ای آموزشی انتخابات خبر داد و افزود: این همایش ششم و هفتم آبان ماه 94 با حضور 3 استان مازندران، سمنان و گلستان به میزبانی مازندران برگزار می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان، با اشاره به اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: سن رای دهندگان مجلس خبرگان رهبری از 15 سال به 18 سال تغییر یافت.
در این جلسه فرمانداران بهشهر، نکا و گلوگاه به ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در حوزه انتخابیه شهرستان‌های یاد شده پرداختند.
مازندران دارای 12 حوزه انتخابیه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار