در حاشیه روز خبرنگار
سید بزرگوار شما، دکتر محمدیان رئیس بسیج رسانه کشور را که در صف جلو بود هم ندیدی؟! انتظار می رفت که حداقل یک خوشامدگویی به ریاست بسیج رسانه کشور میگفتید، از شما که فردی انقلابی هستید ، توقع بیش از این می رود .
کد خبر: ۱۰۵۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ 29 July 2022

به گزارش تابناک مازندران ، روز گذشته مراسم بزرگداشت و گرامیداشت روز خبرنگار در شهر چالوس برگزار گردید که کم و کاستی ها و حاشیه های را به همراه داشت.

بر اساس این گزارش ، سید محمود حسینی پور استاندار مازندران در حالی در همایش روز خبرنگار از خبرنگاران و رسانه ها گفت و جست که کلا یادش رفت در کنار اشاره متعددش از خانه مطبوعات و ارشاد؛ یادی هم از بسیج رسانه کند!

انقدر آقا سید تابلو اما شیک و مجلسی در سخنرانی اش نام بسیج رسانه را حالا یا عامدانه یا غافلانه فراموش کرد که موجب شد تا آقا روح الله سلگی  کاغذ به دست شود و بعد از یک ربع دنبال خودکار گشت تا متنی بنویسد و به دستش برساند!

مطمئنا، جان مادرت یا جان من یا سر جدت یا یه چیزی در همین مایه ها کنار جمله اش وجود داشت که آقا سید را مجبور کرد یک اشاره کوتاهی به بسیج رسانه بکند!

اصلا می گوییم که آقا سید حواست نبود که نام خبرنگاران بسیجی را بیاوری! بماند که روز ملی بسیج رسانه پیام تبریک داده بودی!! اما این هم ندید!! اصلا قبول که یادت رفت!! اصلا دم شما گرم که ما را فراموش کردی!

اما آقا سید! شما، دکتر محمدیان رئیس بسیج رسانه کشور را که در صف جلو بود هم ندیدی؟! نه قبل برنامه نه حین برنامه نه روی سِن برنامه؟! که یک خوش آمدی یک اشاره ای چیزی می کردی!

آقا سید شما استاندار دولت جمهوری اسلامی ایران در مازندران هستی که که چه عمد چه ناعمد از بسیجیان در روزشان غفلت کردی و مسلما توقع از شما بیش از اینهاست، این سخن بنیانگذار جمهوری اسلامی در مورد بسیجیان را حتما بیاد دارید که فرمود:
" اگر مسئولان از بسیجیان غافل شوند به آتش دوزخ الهی خواهند سوخت" 

 

حسین زحمتکش
با افتخار بسیجی خبرنگار 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار