مدیر کل مدیریت بحران خبر داد
مدیر کل مدیریت بحران ضمن هشدار به مردم از ورود سامانه بارشی به مرزهای استان و آغاز بارش شدید باران در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد .
کد خبر: ۱۰۵۸۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹ 28 July 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علیرضا نیکروز ضمن اعلام هشدار به مردم و مسئولین برای آمادگی مواجهه با بارش های شدید از آغاز فعالیت سامانه بارشی در مرزهای استان خبر داد .
نیکروز افزود : مطابق گزارشات اعلامی ، این بارش ها از منطقه مله شوره در مسیر ارتباطی یاسوج به شیراز با شدت آغاز شده است .
وی ادامه داد : مردم و مسئولین باید برای ساعات پیش رو آمادگی کامل داشته باشند و ضمن تاکید بر آمادگی کامل دستگاه های اجرایی و خدمات رسان ، توصیه و تاکید می شود مردم هر چه سریعتر از مسیل ها و مکان های اعلام شده پر خطر فاصله بگیرند .
نیکروز گفت : مدیریت بحران استانداری به صورت شبانه روزی آماده رصد گزارشات و اقدامات فوریتی برای کمک به مردم استان برای مواجهه با سیل احتمالی و مشکلات ایجاد شده است .
مدیر کل مدیریت بحران در پایان تاکید کرد : مردم و مسئولان ، عشایر ، روستائیان ، رانندگان در حال تردد در مسیرهای ارتباطی ، گردشگران و هر کسی که بنابر هر دلیلی در فضای بیرون و پر خطر قرار دارد ، باید به شدت نسبت به رعایت جوانب احتیاط ، هوشیار باشند چرا که حجم ریزش های جوی و ایجاد سیلاب های احتمالی می تواند به شدت سنگین و خسارت بار باشد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار