دومین دوره از ویژه برنامه «از تبار قلم» به مناسبت روز قلم و روز ادبیات کودک و نوجوان و با هدف تجلیل از سید احمد میرزاده، نویسنده و محقق مشهدی به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۵۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۴ 17 July 2022

به گزارش تابناک رضوی، دومین دوره از ویژه برنامه «از تبار قلم» به مناسبت روز قلم و ادبیات کودک و نوجوان و با هدف تجلیل از سید احمد میرزاده، نویسنده و محقق به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار می شود.

اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی در راستای برگزاری برنامه های فرهنگی کتاب محور به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، میزان دومین دوره ویژه برنامه «از تبار قلم» به مناسبت روز قلم و ادبیات کودک و نوجوان می شود.

در این ویژه برنامه که روز یکشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ صبح برگزار می شود، از خدمات فرهنگی سید احمد میرزاده، نویسنده و محقق تقدیر و تجلیل به عمل می آید.

علاقه مندان می توانند برای شرکت به صورت حضوری به کتابخانه مرکزی امام خمینی (قدس سره) واقع در بلوار هفتم تیر مراجعه و یا از طریق لینک https://www.skyroom.online/ch/khrpl/mashadpl به عنوان میهمان بصورت مجازی در این آئین شرکت کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار