سرپرست هیئت فوتبال بابلسر همچنین گفت تیم فوتبال شهدا که در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد متعلق به مردم این شهرستان است و نماینده مازندران می باشد و جهت جذب اسپانسر و تقویت بخش مالی آن باید تلاش زیادی صورت گیرد
کد خبر: ۱۰۵۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳ 28 June 2022

به گزارش تابناک مازندران ، درجلسه اعضای هیئت رئیسه هیات فوتبال شهرستان بابلسر که عصر روز دوشنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۱ در سالن هتل رزآیند برگزار گردید حمایت همه جانبه از تیم فوتبال شهدای بابلسر که در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد مورد تاکید قرار گرفت.

نشست هم‌اندیشی برای حمایت نماینده فوتبال مازندران
نشست هم‌اندیشی برای حمایت نماینده فوتبال مازندران
 

در این نشست که با حضور اکثریت اعضای هیئت‌رئیسه برگزار شده بود آقای مجید پاشنا سرپرست هیئت فوتبال شهرستان بابلسر در سخنانی گفت اعضای هیئت رئیسه از افراد توانمند و باتجربه و متخصص در فوتبال هستندکه استفاده از نظرات آنان در پیشرفت فوتبال این شهرستان موثر خواهد بود.
وی افزود درکارجمعی و گروهی اختلاف سلیقه وجود دارد و اعضا باید با صبر و تأمل خود از نظرات جمع و مصوبات هیئت رئیسه پیروی کنند.
سرپرست هیئت فوتبال بابلسر همچنین گفت تیم فوتبال شهدا که در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد متعلق به مردم این شهرستان است و جهت جذب اسپانسر و تقویت بخش مالی آن باید تلاش زیادی صورت گیرد. و یا اینکه آن را به بخش خصوصی واگذار کنیم البته با شرایط و تمهیداتی که هیئت رئیسه هیئت فوتبال تعیین می‌کنند این کار صورت می گیرد و تصمیم
واگذاری به صورتی خواهد بود که مردم این شهر و علاقمندان به فوتبال این شهرستان از آن منتفع گردند.
در این نشست آقای رشید احمدپور به عنوان عضو جدید هیئت رئیسه معرفی و حکم ایشان به وی ابلاغ گردید.
در ادامه در خصوص مسائل مربوط به تعیین وقت استفاده تیمهای فوتبال باشگاهی و آزاد از زمین‌های فوتبال شماره یک و دو مجموعه ورزشی شهید علیزاده و نیز امور مربوط به عملکرد بخش اقتصادی هیئت فوتبال بحث و تبادل نظر و برای ارائه هر چه بهترامور تصمیماتی اتخاذ گردید.
ناصر لقمانی دبیر هیئت فوتبال شهرستان بابلسر. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار