نقش زنان روستایی با ارزش است و در لسان ما نمی‌گنجد تا زحمات و تلاش های بانوان و تولیدکنندگان را بیان کنیم و امروزه در همه جای مازندران نقش بانوان تولیدکننده روستایی در مسایل اقتصادی، اجتماعی و تولیدی در حال بروز و ظهور است
کد خبر: ۱۰۵۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۱ 16 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت:

مازندران در حوزه کشاورزی از ظرفیت بالای زنان روستایی برخوردار است و حدود 12 درصد فعالیت ها در بخش کشاورزی به زنان روستایی برمی گردد.
حسن عنایتی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در گردهمایی استانی نقش آفرینی زنان در توسعه روستایی با بیان اینکه نقش بانوان بسیار بارز و ارزشمند است، گفت: مازندران در حوزه کشاورزی از ظرفیت بالای زنان روستایی برخوردار است و حدود 12 درصد فعالیت ها در بخش کشاورزی به زنان روستایی برمی گردد.

 

وی ادامه داد: نقش زنان روستایی با ارزش است و در لسان ما نمی‌گنجد تا زحمات و تلاش های بانوان و تولیدکنندگان را بیان کنیم و امروزه در همه جای مازندران نقش بانوان تولیدکننده روستایی در مسایل اقتصادی، اجتماعی و تولیدی در حال بروز و ظهور است.

 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با تاکید بر اینکه از ظرفیت دانش بنیان، فناوری نوین و تکنولوژی روز دنیا در حوزه های کشاورزی و تولید بهره گیری شود، گفت: جهاد کشاورزی در کنار شما خواهد بود و از فعالیت های شما حمایت خواهد کرد.

 

عنایتی به توانمندسازی حوزه زنان روستایی تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه زنان روستایی در شکل دهی تولیدات کشاورزی تلاش می کنند مدیریت ترویج سازمان جهاد کشاورزی هم باید توجه لازم را به آموزش و ترویج مباحث نوین داشته باشد. 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار