مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران با اشاره به افتتاح رسمی پروژه بخش جراحی قلب باز بیمارستان ولی‌عصر قائم‌شهر که در سفر ریاست جمهوری افتتاح می‌شود، گفت: 25 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه هزینه شده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۱ 03 October 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان قائم‌شهر، محمد خورشیدی در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان با اشاره به افتتاح رسمی پروژه بخش جراحی قلب باز بیمارستان ولی‌عصر قائم‌شهر که در سفر ریاست جمهوری افتتاح می‌شود، اظهار کرد: بیش از 4 میلیون نفر زیرپوشش بیمه تأمین اجتماعی از استان‌های گیلان، مازندران، سمنان و گلستان هستند که می‌توانند از خدمات بیمارستان ولی‌عصر قائم‎شهر بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه قائم‌شهر به دلیل قدمت بسیاری که در بحث کارگری و بیمه‌های زیرپوشش دارد، بیان کرد: پروژه شکل‌گیری بخش جراحی قلب باز در آبان ماه سال 87 تصویب شد و در همان سال پروژه آغاز به کار کرد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران با تأکید بر اینکه در سال 90 این پروژه به دلیل عدم همکاری مناسب پیمانکار پیشرفت فیزیکی نداشت، اضافه کرد: در سال 91 پیمانکار جدید به این پروژه معرفی شد و توانست در مدت زمان مناسبی این پروژه را به سرانجام برساند.
این مسئول با اشاره به اینکه با اعتبارات مناسبی که برای تکمیل این پروژه اختصاص یافت، افزود: برای تجهیز ساختمان 12 میلیارد تومان و تجهیزات پزشکی 13 میلیارد تومان هزینه شده است.
خورشیدی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه 25 میلیارد تومان هزینه شده است، تصریح کرد: 3 میلیارد تومان برای تکمیل پایانی این پروژه نیاز است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران بیان کرد: بخش قلب باز و آنژیوگرافی بیمارستان ولی‌عصر با امکانات پزشکی به‌روز و امکانات مورد نیاز تجهیز شده است.
خورشیدی با اشاره به اینکه آنژیوگرافی اندام‌ها به‌ویژه مغز نیز در بخش جراحی قلب باز و آنژیوگرافی انجام می‌شود، متذکر شد: آنژیوگرافی مغز در این مرکز از توانمندی‌های مهم این مرکز محسوب می‌شود.
وی با بیان اینکه در آستانه سفر عید غدیرخم نخستین عمل جراحی قلب باز بیمارستان ولی‌عصر انجام شد، اظهار کرد: نخستین عمل این بخش دیروز عمل جراحی دریچه قلب باز بر روی خانم 43 ساله با موفقیت انجام شده است.
مدیر درمان تأمین اجتماعی مازندران امروز بخش جراحی باز و آنژیوگرافی بیمارستان ولی‌عصر پنج آنژیوگرافی و آنژوپلاستیک برای تست دستگاه‌های این مرکز انجام می‌شود، یادآور شد: بیمارستان ولی‌عصر برای برطرف کردن نیازهای خدمات درمانی تکمیل بوده و این بیمارستان دارای 50 تخت بستری و تختی است.
وی در پایان با بیان اینکه 137 نفر برای بخش جراحی قلب باز و آنژیوگرافی بیمارستان ولی‌عصر استخدام شدند، گفت: برای جذب نیرو در این بخش بیش از 90 درصد از پرسنل منطقه قائم‌شهر در اولویت قرار گرفت و در جذب پرسنل از سطح استان بهره گرفته شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار