شهردار دهدشت خبر داد:
نیکویی زاده شهردار دهدشت گفت: بعد از بازدید از محل ضایعات با هماهنگی دستگاه های مربوطه جلساتی با مسئولان مرتبط با موضوع امحاء ضایعات سایت زباله برگزار شد که نتیجه بخش بود.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ 13 June 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نیکویی زاده ضمن تشکر و قدردانی از امام جمعه دهدشت و مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: با توجه به مطالبه‌گری‌های حجت‌الاسلام وحدانی‌فر امام جمعه دهدشت و همکاری های شرکت نفت و گاز گچساران اقدامات دپوی و امحاء ضایعات سایت زباله شروع شده است.

شهردار دهدشت افزود: پدیده پسماند و جمع‌آوری، دفن و امحاء زباله از مشکلات اساسی است که در این میان طولیان و روستاهای اطراف به‌دلیل نزدیکی به محل دپو و انباشت زباله درگیر مشکلات زیست محیطی هستند.

نیکویی زاده مدیریت زباله و پسماند و توجه به خدمات شهری را اولویت اساسی شهرداری بیان کرد و افزود: محافظت از محیط‌زیست مسئله‌ی مهمی است که همکاری جدی تمام دستگاه‌ها و نهادها را می‌طلبد.

شهردار دهدشت افزود:ناوگان حمل زباله شهری دهدشت فرسوده و جوابگوی حمل زباله با فاصله دور از شهر را ندارند.

وی ادامه داد: خوشبختانه با همکاری شرکت نفت و گاز گچساران با موضوع مدیریت امحاء ضایعات در روزهای اخیر هم صدایی خوبی برای رفع دپوی زباله شکل گرفت.

وی ادامه داد: تا زمان جانمایی جدید سایت زباله، دو نگهبان برای سایت گذاشتیم که از آتش‌سوزی‌های احتمالی جلوگیری کنند.

شهردار دهدشت گفت :وضعیت حاد زباله فقط مختص شهر دهدشت نیست و این مشکل در اکثر شهرهای کشور دیده می‌شود و نیاز به حمایت مجموعه استانی و دولت دارد.

شهردار دهدشت با اشاره به مشکلات زیست محیطی ایجاد شده سایت زباله بیان کرد:کمیته جانمایی و شهرداری در صدد پیگیری برای مکانی مناسب بدون معارض و خطرات زیست محیطی در راستای جابجایی سایت زباله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار