حضور حجت الاسلام حسن روحانی در مراسم تشییع هادی نوروزی/ تصاویر بزرگ و کوچک هادی نوروزی در بابل/ بازیکنان و سرمربی تیم ملوان انزلی به مازندران آمدند/ حضور 30هزار طرفدار بازیکن اخلاق/ سفر پرسپولیس با اتوبوس به بابل
کد خبر: ۱۰۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰ 03 October 2015
به گزارش تابناک مازندران، مراسم تشییع جنازه سرگروه با اخلاق باشگاه پرسپولیس و بازیکن تیم ملی فوتبال کشور امروز با حضور جمعیت انبوه مردم مازندران در شهر بابل برگزار برگزار شد.


ترافیک شدید در مسیر منتهی به محل تشییع جنازه از ویژگی های این مراسم است و جمعیت حاضر در این مراسم اغلب مردم ورزش دوست شهر بابل و ورزشکاران مازندرانی هستند که در نخستین روز هفته از شهرهای دور و نزدیک برای شرکت در این مراسم حاضر شده اند.

تصاویر بزرگ و کوچک هادی نوروزی در مناطق مختلف این شهر به وفور دیده می شود، بازیکنان و سرمربی تیم ملوان انزلی نیز در این جمعیت دیده می شوند و علاوه بر حضور مردم معاون استاندار مازندران و حجت الاسلام حسن روحانی امام جمعه بابل نیز در این مراسم حاضر شده اند.


بازیکنان باشگاه پرسپولیس بامداد امروز با یک دستگاه اتوبوس تهران را به مقصد مازندران ترک کردند و اکنون در بین جمعیت عازم روستای کپورچال زادگاه هادی نوروزی بازیکن فقید باشگاه پرسپولیس برای خاکسپاری وی هستند.

انتهای پیام/

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار