نیروی انتظامی از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند
کد خبر: ۱۰۴۴۱۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ 11 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 21/02/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
کشف 8 کیلو گرم مواد مخدر در حوزه کلانتری 11 "آمل" 
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از کشف قریب به 8 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران کلانتری 11 شهرستان آمل خبر داد 
سرهنگ "سید محسن جعفری" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان آمل، اظهار داشت: ماموران کلانتری 11 آمل از 25 خرده فروش مواد مخدر قریب به 8 کیلوگرم انواع مواد کشف کرده اند.
وی با اشاره به اینکه در اردیبهشت ماه سال جاری ماموران انتظامی کلانتری 11 آمل با انجام گشت های هدفمند و اجرای طرح های متعدد موفق شدند تعداد 30 سارق سابقه دار و حرفه ای را دستگیر کردند، خاطر نشان کرد: این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته 36 درصد افزایش داشته است.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران با تاکید بر اینکه در این مدت در حوزه کشف سرقت نیز تعداد 59 فقره سرقت کشف شد، تصریح کرد:کشف سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 84 درصد افزایش همراه بوده که ادامه این روند به صورت مستمر در دستور کار قرار دارد.
سرهنگ جعفری در پایان خاطرنشان کرد: ماموران کلانتری و پاسگاه های سطح استان با تلاش‌های شبانه‌روزی و خستگی‌ناپذیر، برای برقراری مطلوب امنیت و رضایتمندی شهروندان لحظه‌ای درنگ نخواهند کرد و با تمام توان و امکانات در حفاظت از جان و مال وامنیت مردم خواهند کوشید.
-------------------
کشف 6 کیلو گرم مواد مخدر در تنکابن 
فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن از کشف 6 کیلوگرم مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "بهادر دیلمی" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و توزیع انواع مواد مخدر توسط 2 سوداگر مرگ، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی تصریح کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، پس از انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی تنکابن از کشف 6 کیلو گرم تریاک از متهمان خبر داد و اظهار داشت: این افراد پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ دیلمی در خاتمه با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده ها را دارند از شهروندان خواست: ضمن مراقبت از فرزندان خود بویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سود جو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام دارند.
-----------------------
دستگیری سارق کابل های برق در فریدونکنار 
فرمانده انتظامي فریدونکنار از شناسايي و دستگيري سارق کابل های برق با 10 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن هاشم پور" در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع سرقت کابل و سیم های برق در شهرستان فریدونکنار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان فریدونکنار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دو سارق سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به10فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ هاشم پور از کشف300 متر سیم از مخفیگاه متهم خبر داد و در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
---------------------
کشف 31 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی "آمل" 
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با دستگیری 7 سارق و مالخر و کشف 31فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "علی داداش تبار" در تشریح این خبر، اظهار داشت: به منظور برقراری نظم و امنیت پایدار و برخورد با هنجارشکنان اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد .
وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پس از هماهنگی های قضائی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 7 سارق و مالخر و 13خرده فروش و مقادیری از مواد مخدر از نوع هروئین،شیشه و گراس را کشف کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان آمل با اشاره به کشف 2 دستگاه خودروی سرقتی،خاطرنشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 31 فقره سرقت اماکن خصوصی، منزل، سیم برق و .. اعتراف کردند.
سرهنگ داداش تبار ضمن قدرداني از مشارکت مردم با تاکید بر افزایش ضریب ایمنی و امنیتی از شهروندان خواست: هشدارها و آموزش پلیسی را جدی گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سریعاً با پلیس110 در میان بگذارند و پلیس را در تامین و حفظ امنیت پایدار در جامعه یاری کنند.
--------------------------
اعتراف سارق موبایل قاپ به 9 فقره سرقت در محمودآباد 
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از شناسایی و دستگیری سارق موبایل قاپ و کشف 9 فقره سرقت خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اعلام این خبر، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه و موبایل قاپی در سطح شهر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: افسران تجسس کلانتری 11 این فرماندهی با تقویت گشت های انتظامی موفق شدند، رد سارق موبایل قاپ را که با یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت می کرد، شناسایی کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد، افزود: ماموران در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی فردی را به اتهام سرقت دستگير کردند.
سرهنگ حسین زاده با اشاره به اینکه متهم در تحقيقات پليس به بیش از 9 فقره سرقت گوشی تلفن همراه و موبابل قاپی اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
----------------------
دستگیری سارق سیم و کابل برق در بهشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از دستگيري سارق سيم هاي برق با 11 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" در این خصوص بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق درشهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي افزود: با تلاش هاي صورت گرفته و انجام تحقيقات لازم در اين زمينه سارق شناسايي و در عملیاتی غافلگیرانه دستگير شد .
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: متهم ضمن اعتراف به 11 فقره سرقت سيم کابل و برق با تشكيل پرونده برای سير مراحل قانوني به مرجع قضائی معرفي شد.
سرهنگ عنایتی در پایان در توصیه ای به شهروندان گفت: با اعلام به موقع اخبار و اطلاعات در مورد هرگونه مسئله امنیتی از طریق سامانه110، کلانتری و یا پاسگاه محل سکونت خود، پلیس را در ایجاد امنیتی پایدار یاری کنید.
-----------------------------خبرنگارخبرگزاری تابناک مازندران سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار