تیم بانوان دو و میدانی جوانان استان یزد که در قالب تیم «چادرملو اردکان» به رقابت‌های کشوری اعزام شده بود، توانست با کسب مدال‌های رنگارنگ در مجموع به نائب‌قهرمانی ایران دست یابد.
کد خبر: ۱۰۴۳۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۵ 08 May 2022

‌«الهه عباسی» سرمربی تیم دو و میدانی استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا یزد در این رابطه گفت: مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت زنده یاد سید رضا انتظاری، در بخش بانوان طی دو روز متوالی به میزبانی استان مرکزی برگزار شد.

وی با بیان این که در این مسابقات «فاطمه محیطی‌زاده» از تیم اعزامی استان با کسب دو مدال طلا و یک رکورد ملّی، قهرمان ماده ۱۰۰ متر با مانع بانوان و قهرمان رقابت ماده هفتگانه شد، گفت: رکورد ملّی رده سنی جوانان با حد نصاب قبلی این ماده ۴۶۷۶ امتیاز در اختیار همین دو و میدانی‌کار اردکانی بود.

‌وی ادامه داد: همچنین «فاطمه خدایی» دیگر ورزشکار اردکانی با کسب عنوان قهرمانی، مدال طلای ماده پرش با نیزه را بر گردن آویخت و «ساناز امیری‌پور» نیز با کسب دو مدال طلا، فاتح رقابت‌های ماده‌های ۱۰۰ متر سرعت و ۲۰۰ متر سرعت شد.

سرمربی تیم اعزامی استان با بیان این که «فاطمه سرافراز» دو و میدانی‌کار خوش‌آتیه اردکانی هم در این رقابتها و در ماده پرش ارتفاع به نائب‌قهرمانی رسید، تصریح کرد: «زهرا حفظی» دیگر ورزشکار استان یزد نیز با کسب مدال نقره نایب قهرمان پرش طول شد.

وی گفت: «فاطمه ادبی» دیگر ورزشکار اردکانی در ماده ۱۰۰ متر با مانع با اختلاف صدم ثانیه چهارم شد.

عباسی در ادامه با اشاره به این که «نازنین مالکی» ورزشکار استان در ماده هفتگانه مقام چهارم و در پرتاب نیزه مقام پنجم را کسب کرد، افزود: «شیما عابدینی» دیگر ورزشکار استان در ماده پرتاب نیزه هفتم شد. البته تیم استان یزد در ماده چهار در ۱۰۰ متر امدادی نیز مدال نقره را از آنِ خود کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار