قهرمانی پرارزش تیم فوتبال نساجی در رقابتهای جام حذفی کشور بازتاب فراوانی داشت. بهداد سلیمی قهرمان وزنه برداری جهان که طرفدار همیشگی تیم فوتبال نساجی است، پس از قهرمانی این تیم سر از پا نمی شناخت و با احساس خاصی خوشحالی خود را ابراز کرد.
کد خبر: ۱۰۴۲۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳ 03 May 2022

به گزارش تابناک مازندران، قهرمانی تیم فوتبال نساجی در رقابتهای جام حذفی کشور در تاریخ ۶۰ ساله این باشگاه بی سابقه بود .

بر اساس این گزارش، این قهرمانی موجب شادی همه مازندرانی ها شد و جشن و پایکوبی مناسبی انجام دادند.

بهداد سلیمی، که اصالتا اهل قایم شهر است از این قاعده مستثنی نبود و پس از قهرمانی نساجی بسیار خوشحال بود.

قهرمان وزنه برداری جهان و المپیک هم یکی از طرفداران پر و پا قرص نساجی است که در بیشتر بازی های این تیم، در کنار بازیکنان حضور داشته و سعی کرده به آن ها روحیه بدهد .او هر زمانی که توانسته برای تماشای بازی های این تیم به ورزشگاه رفته و حمایت خودش از این تیم را اعلام کرده.حضور او در فینال جام حذفی هم یکی از قاب های زیبای این مسابقه بود.

ساکت مربی درجه یک و خوبی است و دومین قهرمانی اش در جام حذفی را کسب کرد. او برای اولین بار مازندران را در سطح اول فوتبال ایران به جام رساند.به او خسته نباشید می گویم. مربی موفق می تواند در هر تیم و جایی موفق باشد و مطمئنا اگر جای دیگر هم بود موفق می شد حتی وزنه برداری.

نمی توان گفت همه بازی ها، اما همیشه سعی کرده ام در بیشتر بازی های مهم به ورزشگاه بروم و به تیم روحیه بدهم. از جنبه های دیگر کاری از من بر نمی آید اما به عنوان تیم محبوب خودم و شهرم، سعی کرده ام هرکاری از دستم برآمده، هرچند ناچیز باشد، انجام دهم. حتی در این حد که در کنارشان باشم و این برای من، انفاق بزرگی است که سعی می کنم انجامش بدهم. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار